اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکی:

به دنبال کسب 4 سهمیه المپیک زمستانی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکی ایران گفت: به دنبال کسب بیش از 4 سهمیه المپیک زمستانی 2014 روسیه هستیم.

به دنبال کسب 4 سهمیه المپیک زمستانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عیسی ساوه‌شمشکی صبح امروز در مجمع هیئت اسکی استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: امسال سال مهمی برای اسکی ایران است زیرا که باید برای کسب سهمیه المپیک زمستانی تلاش کنیم، در دور قبل المپیک زمستانی ما 4 نماینده داشتیم که برای نخستین‌ بار در تاریخ اسکی کشور یک اسکی‌باز زن ایرانی در المپیک زمستانی شرکت کرده بود که امیدواریم امسال بتوانیم بیش‌تر از دور قبل سهمیه کسب کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته 30 دوره مسابقات لیگ برگزار کردیم که تمامی مسابقات ما با حضور ناظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و نتایج ورزشکاران در رنکینگ جهانی به ثبت می‌رسد که در کسب سهمیه المپیک تاثیر دارد و اکنون ما در فدراسیون جهانی جایگاه خوبی داریم و در میان 19 کشوری قرار گرفته‌ایم که 2 حق رای دارند.

وی در ارتباط با وضعیت فعالیت استان‌ها در رشته اسکی خاطرنشان کرد: اکنون 15 استان ایران در این رشته فعال هستند که در اغلب استان‌ها بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است و ما هم با توجه به اینکه امکانات اسکی کاملاً وارداتی است به این سرمایه‌گذاران کمک می‌کنیم.

ساوه‌شمشکی افزود: وزارت بازرگانی به ما مجوز واردات لوازم و تجهیزات اسکی را داده است و سال گذشته سرمایه‌گذار پیست اسکی دربندسر 2 میلیارد تومان تجهیزات نیاز داشت که ما برایشان وارد کرده و ترخیص کردیم.

ساوه‌شمشکی در ادامه در ارتباط وضعیت هیئت اسکی استان خراسان‌رضوی گفت: روز اولی که قرار بود هیئت اسکی خراسان‌رضوی تشکیل شود تنها 15 نفر در این استان در اسکی فعال بودند و برخلاف سایر هیئت‌های استانی که ابتدا در استان امکانات ایجاد و سپس هیئت تشکیل می‌شود، در خراسان‌رضوی ابتدا هیئت تشکیل شد و به واسطه عملکرد هیئت امکانات و تجهیزات فراهم و پیست اسکی احداث شد.

رئیس فدراسیون اسکی ایران افزود: اعضای هیئت خراسان‌رضوی کار را از صفر شروع کردند اما اکنون پیست اسکی دارند و تیم این استان در تمامی رقابت‌های ما حضور دارد و امیدوارم با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان این هیئت بتواند موفقیت‌های بیش‌تری کسب کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول