اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

دشمن تا مرزهای حریم خانواده پیش آمده است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: کانال‌های ماهواره‌ای با دنبال‌کردن سیاست‌های فرهنگی مبتذل خود به عنوان تهدیدی اساسی تا مرزهای حریم خانواده پیش آمده است.

دشمن تا مرزهای حریم خانواده پیش آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد چهارشنبه‌شب در جمع معتکفان مسجد جامع این شهرستان که با حضور امام جمعه قیروکارزین همراه بود، اظهار داشت: امروزه در بحث تهاجم فرهنگی، دشمن با ماهواره‌ها به کانون خانواده حمله کرده و اساسی‌ترین بخش اجتماعی را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به شیوع استفاده از ماهواره در جامعه اضافه کرد: کانال‌های ماهواره‌ای با دنبال‌کردن سیاست‌های فرهنگی مبتذل تا مرزهای حریم خانواده پیش آمده و در صورت غفلت به عنوان تهدیدی اساسی باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات اخلاقی در خانواده و به‌ویژه فرزندان می‌شود.

صمدنژاد بیان داشت: وظیفه یک معتکف در درجه نخست اصلاح خود و سپس حفظ حال معنوی و توشه اعتکاف خود برای تاثیرگذاری بر محیط پیرامون خود، گروه دوستان، بستگان و در بعد وسیع‌تر اثرگذاری بر اجتماع است.

فرماندار قیروکارزین گفت: در سال جاری با اختصاص بودجه برای موضوع دیجیتالی‌شدن شبکه‌های تلویزیونی در شهرستان و استفاده مردم از تمام شبکه‌های استانی و ملی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

این مقام مسئول کار فرهنگی را بسیار مهم‌تر از کار عمرانی دانست و ابراز داشت: در راستای تلاش‌ها برای ارتقای سطح فرهنگی و ترویج معنویت در شهرستان از ماه آینده جلسه‌ای با عنوان شورای اخلاقی با حضور تمام مسئولان شهرستان به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول