اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه مهدیشهر:

افق دیدگاه امام در چارچوب مرزهای ایران خلاصه نبود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: افق دیدگاه امام در چارچوب مرزهای ایران خلاصه نبود و ایشان همیشه بحث صدور انقلاب را که امروز محقق شده است، مطرح می‏کردند.

افق دیدگاه امام در چارچوب مرزهای ایران خلاصه نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلام‏حسین حاکمی عصر امروز در جمع پاسداران سپاه مهدیشهر اظهار داشت: ساده‏زیستی در تمام مراحل زندگی امام به صورت یک مشخصه ثابت وجود داشت.

وی گفت: امام در جایگاه مرجع چه در نجف و چه در ایران به عنوان رهبر انقلاب همواره ساده‏زیستی خود را حفظ کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: ملت مسلمان ایران هر سال مراسم ارتحال امام خمینی(ره)‌ را با شکوه‏تر از سال قبل برگزار می‏کند تا ناامیدی را بر پیشانی دشمنان اسلام نمایانگر سازد.

وی بیان داشت: ساده‏زیستی امام از مشخصه‏هایی بود که در نجف همه را به شگفتی واداشت و این مشخصه امام(ره) بعد از انقلاب هم حفظ شد.

حاکمی عنوان کرد: پس از انقلاب، تمام کاخ‏ها و قصرهای طاغوت و همه اموال رژیم گذشته طبعاً در اختیار امام قرار گرفت، اما امام حتی یک بار هم به آنها نیم‏نگاهی نکرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه با توجه به روایات، هر وقت عالمی از دنیا برود در دنیا شکافی به وجود می‏آید که هیچ چیز جای آن را پُر نخواهد کرد، افزود: سالگرد امام در حقیقت سالگرد بیعت و میثاقی دوباره با امام و شهداست.

حاکمی خاطرنشان کرد: افق دیدگاه امام در چارچوب مرزهای ایران خلاصه نبود، چرا که امام خمینی(ره) قبل از رحلت فرمودند «ما می‏خواهیم این بیداری که در ایران واقع شده و خودشان از ابرقدرت‏ها فاصله گرفتند و دستشان را از مخازن خود کوتاه کردند، این اتفاق در همه ملت‏ها و دولت‏ها صورت گیرد».

وی با تبیین معنا و مفهوم صدور انقلاب اسلامی به کلام امام خمینی(ره) که تأکید کردند "معنای صدور انقلاب ما این است که همه ملت‏ها بیدار شوند و همه خود را از این گرفتاری نجات دهند"، گفت: این نظر را امام ‌در دهه نخست قبل از رحلت عنوان کردند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: ولایت‌فقیه هدیه‏ای الهی است که باید گوش به فرامین متصدی این جایگاه بوده و پیرو راه رهبری باشیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول