اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

رسالت امروز مسئولان مرزبانی از سنگرهای اعتقادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون با بیان اینکه دشمن بیدار است و شبانه‌روز کار می‌کند گفت: امروز رسالت بسیج و مسئولان و مردم باید مرزداری و مرزبانی از سنگرهای اعتقادی و دینی مسلمین باشد.

رسالت امروز مسئولان مرزبانی از سنگرهای اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید حوزه مقاومت کربلا بردخون با تجلیل از شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: پایگاه‌های بسیج میعادگاه اعزام شهدای گرانقدر به جبهه‌های دفاع از کشور اسلامی بوده و اکنون پس از 23 سال از پایان جنگ تحمیلی احساس می‌کنیم که جنگ تمام نشده است.

وی افزود: اکنون ما در جنگ فرهنگی هستیم و رسالت ما است که با تمام توان در مقابل تهاجم دشمنی بایستیم که مصمم است پایه‌های اعتقادی نسل جوان و نوجوان را تضعیف و تخریب کند و ارزش‌های ما و خون شهدا را پایمال کند.

وی اضافه کرد: دیروز بسیجیان با دست خالی مقابل دنیا ایستادند و امروز نیز قادرند با دست خالی کار کنند پس نگویید پول، بودجه، ساختمان، ابزار و تجهیزات نداریم.

رکنی‌حسینی ادامه داد: در هنگام فتح خرمشهر امکانات ما قابل مقایسه با دشمن نبود ولی با ایمان و اخلاص خرمشهر را فتح کردیم و امروز نیز موظف هستیم با دست خالی منتظر پول و بودجه نمانیم و همانند رزمندگان اسلام که هشت سال در مقابل همه دنیای استکبار ایستادند بدین بهانه دست از کار بکشیم و کوتاهی کنیم.

امام جمعه بردخون در ادامه عنوان کرد: امروز رسالت بسیج و مسئولان و مردم باید مرزداری و مرزبانی از سنگرهای اعتقادی و دینی مسلمین باشد زیرا دشمن بیدار است و شبانه‌روز کار می‌کند.

وی از برخی هزینه‌ها انتقاد کرد و گفت: برای تهیه یک فیلم در کشور به ازای هر دقیقه 600 هزار تومان هزینه می‌شود که ممکن است کاربرد و استفاد مطلوبی نیز نداشته باشد زیرا چند شبکه تلویزیون داریم که فقط برای سرگرمی است و برنامه‌ای ندارد که بتواند جواب محکم به دشمن بدهد و جوانان را اشباع کند و خواسته‌ها و سئوالات و ابهامات آنان را پاسخ دهد.

جانشین سپاه ناحیه دیر نیز در این آیین با تقدیر از حضور بسیجیان و مسئولان در مراسم گفت: ساختمان جدید حوزه مقاومت کربلا با اعتبار یک میلیارد و 325 میلیون ریال در مدت یک سال و با مساحت 250 مترمربع احداث شده که اعتبار آن از یک درصد کمک استانداری تأمین شده است.

میرزا احمدی افزود: این مکان کمبودهایی نظیر وسایل سرد کننده و برق و تجهیزات اداری دارد که انتظار است با همکاری مسئولان محقق شود، همچنین امیدواریم در آینده شاهد ساخت و ساز در پایگاه‌های مقاومت و توسعه آنها باشیم.

در مراسم افتتاح ساختمان جدید حوزه مقاومت کربلا بردخون، مسئولان اجرایی،شوراهای اسلامی، بسیجیان، اعضای گردان‌های عاشورا، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول