اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

دستگاه‌های اجرایی از اردوهای هجرت پشتیبانی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از اردوهای هجرت پشتیبانی کنند.

دستگاه‌های اجرایی از اردوهای هجرت پشتیبانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی قرارگاه اردوهای هجرت شهرستان نور برپایی اردوهای هجرت را استفاده از استعداد نیروهای جوان دانش‌آموز و دانشجو در خدمات‌رسانی به روستاها در ایام تابستان عنوان کرد.

وی گفت: اردوهای هجرت فرصتی است تا با کمک بسیجیان در ایام فراغت تابستان در امر بهداشت، عمران و آبادانی، نوسازی و بهسازی در روستاها فعالیت کرد و برخی از مشکلات را با هزینه اندک رفع یا کاهش داد.

رئیس ستاد پشتیبانی قرارگاه اردوهای هجرت شهرستان نور تصریح کرد: برخی از شرکت‌کنندگان در طرح هجرت از مهارت‌های خاصی برخوردارند و علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و ورزشی در امر خدمات بهداشتی پزشکی، ساخت و تجهیز بناهای بهداشتی و آموزشی و راه‌ها می‌توانند بسیار موثر باشند.

مشایخی با تاکید بر بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و استفاده صحیح از این ظرفیت با برنامه‌ریزی درست و صحیح از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی خواست تا با معرفی پروژه‌های خود و انعقاد تفاهمنامه همکاری از اردوهای هجرت پشتیبانی و حمایت کنند.

فرماندار نور افزایش مهارت، خودباوری، خودکفایی و اتکال به خود، مهارت حضور و ارتباط با جمع، مسئولیت‌پذیری، مشارکت و تعامل را از دیگر مزایای طرح اردوهای هجرت ذکر کرد و از بسیج سازندگی خواست تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی زمینه حضور بیشتر و کیفی‌تر بسیجیان در این طرح را فراهم سازد.

وی تاکید داشت: در این طرح نیز به پروژه‌های نیمه کاره توجه بیشتر شود و تلاش شود تا این پروژه‌ها در مدت اجرای طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسند و طرح‌های جدید در اولویت بعدی قرار گیرد.

مشایخی همچنین به اولویت دادن اجرای طرح در مناطق دوردست کوهستانی و روستایی که در این ایام امکان فعالیت‌های عمرانی وجود دارد تاکید کرد و از مسئولان و دستگاه‌های مرتبط با اردوهای هجرت خواست در معرفی و اجرای پروژه‌های روستایی اعم از عمرانی و بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول