اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهدا:

حلقه جدید تربیتی شجره طیبه صالحان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهدا گفت: 70 حلقه جدید تربیتی شجره طیبه صالحان در سال‌جاری تشکیل می‌شود.

حلقه جدید تربیتی شجره طیبه صالحان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد خراسانی پیش از ظهر امروز در همایش یک روزه آموزش توجیهی صالحان پیشکسوتان مهاباد اظهار داشت: به همت بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت حلقه‌های جدید تربیتی شجره طیبه صالحان امسال نیز با حضور پیشکسوتان عرصه‌های جهاد و شهادت تشکیل می‌شود.

وی افزود: تمام بسیجیان پیشکسوت برابر ساختار ابلاغی در حلقه‌های صالحان قرار می‌گیرند.

خراسانی اضافه کرد: در اردیبهشت ماه تعداد دو هزار نفر پیشکسوت آموزش یک روزه توجیهی سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی صالحان را در ارومیه و شهرستان‌های استان طی کرده و آماده همکاری هستند.

به گفته وی برگزاری جلسات هفتگی حلقه‌های صالحان با هدف تربیتی و بصیرتی جزو اولویت‌های کاری این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه شهدا خاطرنشان کرد: تمام بازنشستگان و پیشکسوتان به طور داوطلبانه به عنوان سرگروه و مربیگری حلقه‌های تربیتی صالحان به کارگیری می‌شوند و با مرتبط کردن آنان با پایگاه و حوزه‌های مقاومت شهری و روستایی، از آنها در اداره شبکه صالحان استفاده می‌شود.

خراسانی با بیان اینکه هدف شجره طیبه صالحان، تربیت نیروهای متعهد و کارآمد برای آینده انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نباید نگران شبهات غرب و استکبار جهانی در مورد اسلام و کشورمان باشیم چرا که این تهدیدها موجب پررنگ شدن اسلام در بین مردم جهان شده است.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و کارشناسی در مدت حضور جوانان در طرح صالحان می‌توان آنان را با بصیرت و ولایت‌مداری برای حضور در میدان جنگ نرم مسلح کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول