اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 تیر ماه سال ‌‎جاری در چهارمحال و بختیاری

تولیدات فرهنگی هنری بسیجیان به نمایش گذاشته می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی هنری بسیج در 17 تیر ماه سال ‌جاری در این استان خبر داد.

تولیدات فرهنگی هنری بسیجیان به نمایش گذاشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید هادی صالحی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری تخصصی از تولیدات فرهنگی بسیج از طریق کشف استعدادها و ارزیابی محصولات فرهنگی هنری در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: شناسایی، جذب، حفظ و انسجام، بهره‌گیری و آموزش نیروهای فرهنگی هنری و حمایت همه‌جانبه از تولیدات و محصولات داخلی با توجه به شعار سال از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی به شمار می‌رود.

صالحی یادآور شد: ایجاد رقابت و شور و نشاط فرهنگی، انتقال تجربیات، الهام‌بخشی و ایده‌پردازی مبتکرانه بین رده‌های بسیج در سایه برگزاری این جشنواره محقق می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هنرمندان علاقه‎مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف عمومی، نشر، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و فضای مجازی به آدرس معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) یا فرهنگی اجتماعی نواحی بسیج در سراسر استان تحویل دهند.

صالحی مهلت تحویل آثار را 20 خرداد ماه اعلام کرد و گفت: نتایج آثار تحویلی پس از بررسی و داوری در تهران روز 15 تیر ماه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آثار برتر در نمایشگاه منتخب از تاریخ 17 تیر ماه به مدت پنج روز به نمایش عمومی گذاشته می‌شود، گفت: هنرهای تصویری، فیلم، مستند، فتوکلیپ، نماهنگ، فلاش و تیزر در بخش عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

صالحی اظهار داشت: نشریات، کتاب، ویژه‌نامه‌ها و مقالات در بخش نشر و دیوارنویسی، نقاشی، پوستر، تراکت، عکس، کاریکاتور، طراحی و گرافیک و تندیس در بخش هنرهای تجسمی داوری می‌شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنرمندان بخش هنرهای نمایشی می‌توانند آثار تئاتر، نمایشنامه، سرود و تواشیح خود را برای شرکت در جشنواره تحویل دهند، گفت: آثار مربوط به فضای مجازی شامل؛ وبلاگ‌نویسی و نرم‌افزار چند رسانه‌ای نیز از دیگر موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری است.

وی افزود: آثار برگزیده مرحله شهرستانی پس از انتخاب به مرحله کشوری راه یافته و در جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول