اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت اسکیت استان قزوین:

نیازمند فضای سرپوشیده اسکیت هستیم

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت اسکیت استان قزوین گفت: بانوان اسکیت‌باز قزوینی نیازمند سالن سرپوشیده برای تمرین هستند.

نیازمند فضای سرپوشیده اسکیت هستیم

زهرا فرزانه‌سیاهکال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در استان قزوین در دو بخش بانوان و آقایان برای اسکیت سالن سرپوشیده وجود ندارد و بانوان این استان به سختی تمرین می‌کنند.

وی بیان کرد: نبود فضای سرپوشیده ورزشی در بخش بانوان بیشتر از بخش آقایان احساس می‌شود، چون بانوان از محدودیت‌های بیشتری برخوردار هستند.

فرزانه‌ سیاهکال با بیان اینکه پیست اسکیت پارک ملت در فصل تابستان در اختیار هیئت اسکیت استان قزوین است، عنوان کرد: بانوان قزوینی برای تمرین در پیست‌ پارک ملت هم دچار مشکل هستند، چون شهرداری تنها در فصل تابستان این پیست را در اختیار هیئت اسکیت قزوین قرار داده است و در دیگر فصول سال بانوان اسکیت‌باز قزوینی نمی‌توانند تمرینات خود را ادامه دهند.

نایب‌رئیس هیئت اسکیت استان قزوین ادامه داد: به همین دلیل استعداد‌های اسکیت بانوان در قزوین سوخته می‌شود و نمی‌توانیم در تمام سال استعدادها را پرورش دهیم.

فرزانه‌ سیاهکال اضافه کرد: با تمام این مشکلات و محدودیت‌ها هیئت اسکیت استان قزوین نتایج قابل قبولی را در رقابت‌های کشوری به دست می‌آورد.

وی آمار ورزشکاران اسکیت‌باز استان قزوین را 2000 نفر اعلام کرد و افزود: در صورتی که فضای سرپوشیده اسکیت به هیئت اسکیت استان قزوین اختصاص پیدا کند، این آمار به سه هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

نایب‌‌رئیس هیئت اسکیت استان قزوین در خاتمه تصریح کرد: از تمام مسئولین می‌خواهیم که اگر به فکر سلامت جامعه هستند، نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند و برای پیشرفت ورزش بانوان که اهمیت بالایی در سلامت خانواده دارد، تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول