اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 11 مدال رنگانگ از مسابقات آزاد کره‌جنوبی

تیم اسکیت نونهالان و نوجوانان خراسانی صبح امروز وارد مشهد شد

خبرگزاری فارس: تیم اسکیت نونهالان و نوجوانان شهرداری طرقبه خراسان‌رضوی با کسب 11 مدال رنگارنگ از مسابقات آزاد کره‌جنوبی امروز صبح وارد مشهد شد.

تیم اسکیت نونهالان و نوجوانان خراسانی صبح امروز وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، تیم اسکیت نونهالان و نوجوانان شهرداری طرقبه خراسان‌رضوی که با کسب قهرمانی در لیگ کشور به عنوان نماینده ایران به مسابقات آزاد کره‌جنوبی اعزام شده بود، با کسب 2 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز امروز صبح به مشهد بازگشت.

در این مسابقات، محمد نعمتی در ماده 20 متر سرعت و کیارش شاه‌محمدی، مصطفی گلمکانی و مهدی علیشاهی هر 3 در 5 هزار متری امدادی طلا گرفتند.

هم‌چنین کیارش شاه‌محمدی در 2 ماده 200 سرعت و 500 متر گروهی 2 مدال نقره را برای این تیم به ارمغان آورد.

در ماده 5 هزار امدادی متشکل از مهدی ثمره (فرزند عباس)، مهدی ثمره (فرزند مسعود) و محمدمصطفی قاجاریان مدال نقره را کسب کردند و میلاد ثمره در ماده 200 متر سرعت و 500 متر گروهی و هم‌چنین میلاد ثمره در ماده 200 متر سرعت و 500 متر گروهی و هم‌چنین 1000 متر گروهی، 3 مدال برنز را به افتخارات این تیم اضافه کرد.

در 500 متر و 1000 متر گروهی محمد نعمتی نیز 2 مدال نقره گرفت و در نهایت تیم اسکیت نونهالان و نوجوانان شهرداری طرقبه با کسب 2 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز این رقابت‌ها را به پایان رساند.

در خاتمه این مسابقات از فرید متوسلی که در رشته اسلالوم (حرکات نمایشی) شرکت کرده بود به عنوان با اخلاق‌ترین بازیکن تمجید شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول