اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت اسکیت البرز خبر داد

حضور چهار اسکیت‌باز البرزی در تیم‌ ملی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت اسکیت استان البرز از حضور اسکیت‌بازان این استان در تیم ملی کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی و جهانی خبر داد.

حضور چهار اسکیت‌باز البرزی در تیم‌ ملی

صالح صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: هم‌اکنون اردوی تیم ملی اسکیت برای حضور در المپیک ساحلی آسیا در کشور چین در حال برگزاری است که از استان البرز دو اسکیت باز به نام‌های حسین منشیدی و امیر کوهکن حضور دارند.

وی افزود‌: هم‌چنین تیم ملی اسکیت جوانان کشورمان خود را مهیای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا می‌کند که از البرز شایان صباغ و امیرسپهر ربیعی در اردو حاضر هستند.

وی با بیان اینکه حضور اسکیت‌بازان البرزی در تیم‌های ملی نشانگر توان بالای این استان در ورزش اسکیت است خاطرنشان کرد: با وجود این توانمندی امکانات تمرینی مناسبی در استان فراهم نیست و با مشکلات فراوان تمرینات آماده‌سازی نفرات ما برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری دومین دوره لیگ اسکیت استان البرز اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات در پنج مرحله طی ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور برگزار می‌شود و شهرستان‌های استان البرز برای اولین بار میزبان دو مرحله از آن خواهند بود.

وی اضافه کرد: هم‌چنین سه تیم این استان با جذب حامی مالی در رده سنی‌ نونهالان و نوجوانان در مسابقات لیگ اسکیت کشور حضور خواهند یافت.

صمیمی در پایان از فراهم شدن مقدمات احداث پیست اسکیت استاندارد استان البرز در مجموعه ورزشی انقلاب  اسلامی خبر داد و گفت: با جذب سرمایه‌گذار خصوصی و انجام مقدمات لازم به زودی کلنگ احداث این پیست در مجموعه بزرگ انقلاب کرج به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول