اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه:

اسکیت در کهگیلویه چشم انتظار کمک مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت کهگیلویه با اشاره به علاقه‌مندی بیش از اندازه جوانان این شهرستان به رشته اسکیت، گفت: اسکیت در کهگیلویه چشم انتظار کمک مسئولان استانی است.

اسکیت در کهگیلویه چشم انتظار کمک مسئولان است

سید محمدامین طاعتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: اسکیت ورزشی متنوع، مفرح و با هیجان است و باعث تقویت تعادل در مغز و عضلات، بالا بردن قدرت عضلانی در تمام بدن، هماهنگی عصب و عضله و بالا بردن قدرت انعطاف بدن می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کهگیلویه افزود: ورزش اسکیت نوعی نوآوری در راه رفتن و پریدن است و امکان فعالیت‌هایی که نمی‌توان با پای معمولی انجام داد را برای انسان فراهم می‌کند و این موضوع آن را از دیگر ورزش‌ها متمایز می‌کند و به همین خاطر برای نوجوانان و جوانان جذاب و فرح بخش است.

وی تاکید کرد: به رغم این‌که مدت زیادی از تاسیس هیئت اسکیت شهرستان کهگیلویه نمی‌گذرد ولی با استقبال خوب و چشمگیر جوانان دهدشتی مواجه شده و این امر می‌طلبد که مسئولان ورزش استان و شهرستان نگاه ویژه‌ای به این ورزش نوپا و پرطرفدار در شهرستان کهگیلویه داشته باشند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در صورت تخصیص امکانات و فضای مناسب به این هیئت و با وجود استعدادهای نابی که در این شهرستان وجود دارد، اسکیت در دهدشت به سرعت مسیر پیشرفت و توسعه را می‌پیماید و در آینده‌ای نه چندان دور به جایگاه خوبی در این رشته دست خواهد یافت.

طاعتی‌پور عنوان کرد: این ورزش به رغم همه جذابیت‌هایی که دارد اگر در شرایط استاندارد انجام نگیرد امکان بروز حادثه و آسیب‌دیدگی در آن زیاد است.

وی گفت: هم اکنون با وجود علاقمندان زیادی که این ورزش در شهر دهدشت پیدا کرده ما مجبوریم که تمرینات و آموزش‌های خود را در پارک‌ها و خیابان‌هایی ارائه دهیم که استانداردهای لازم برای انجام این ورزش را ندارند.

طاعتی‌پور با اشاره به اینکه فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه همکاری‌های خوب و شایسته‌ای را با این هیئت داشته‌اند و همواره مشوق ما در ادامه کار بوده‌اند ولی انتظار همکاری بیشتری از مسئولان ورزش استان داریم تا این ورزش در دهدشت به شکوفایی بیشتری برسد و علاقمندان به این رشته ورزشی بتوانند در شرایط مناسب به تمرین و فراگیری فنون اسکیت بپردازند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول