اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانی در دومین دوره لیگ اسکیت

ساری به لیگ برتر اسکیت دختران کشور صعود کرد

خبرگزاری فارس: ساری با اقتدار قهرمان دومین دوره مسابقات لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان دختر مازندران شد و به عنوان نماینده مازندران به لیگ برتر اسکیت دختران کشور راه یافت.

ساری به لیگ برتر اسکیت دختران کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دومین دوره لیگ اسکیت سرعت نونهالان، نوجوانان و جوانان مازندران که به مدت یک روز به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد، صبح امروز به‌کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها 63 ورزشکار از شهرهای گلوگاه، ساری، قائمشهر، دهیاری باقرتنگه بابلسر، چالوس و نور حضور داشتند.

در پایان دومین دوره لیگ اسکیت سرعت نونهالان، نوجوانان و جوانان مازندران تیم ساری در بخش دختران و تیم قائمشهر در بخش پسران با قهرمانی در مازندران به لیگ برتر اسکیت کشور صعود کردند.

در مرحله سوم و گام پایانی این دوره از رقابت‌ها در بخش دختران، ساری با کسب 11372 امتیاز در مجموع سه دوره مقام نخست را کسب کرد، گلوگاه با 10276 امتیاز دوم شده و قائمشهر با 17702 امتیاز به جایگاه سوم دست یافت.

در گروه سنی اول نونهالان بخش انفرادی ماده 100 متر مهرآوه عظیمی از گلوگاه، هلیا صادقی از ساری و فاطمه باقری از دهیاری باقرتنگه بابلسر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در 200 متر نیز شکیبا عبداللهی از نور، فاطمه مرادی و مهرآوه عظیمی هر دو از گلوگاه به جایگاه اول تا سوم دست یافتند.

در هر دو ماده 300 و 500 متر گروه سنی دوم نونهالان آیدا عشق‌دوست از قائمشهر، کیانا رمضان‌زاده از ساری و رویا غلامی از قائمشهر در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در 300 متر گروه سنی سوم بخش نوجوانان شمیم رزاقی و مهان خوش‌تراش از ساری به مقام اول و دوم دست یافته و فاطمه‌زهرا کاظمی از گلوگاه در رده سوم ایستاد و در 500 متر این رده سنی نیز نگار فلاح و مهان خوش‌تراش هر دو از ساری اول و دوم شدند و آیدا اصغرزاده از دهیاری باقرتنگه بابلسر در مکان سوم جای گرفت.

در هزار متر این رده نیز نگار فلاح و مهدیه اسماعیل‌پور از ساری اول و دوم شدند و فاطمه‌زهرا کاظمی از گلوگاه مقام سوم را کسب کرد.

در 300 متر نوجوانان گروه سنی چهارم آیلار جصاص و آناهیتا نجفی هر دو از ساری و فاطمه کلبادی از گلوگاه به ترتیب اول تا سوم شدند و در 500 متر این رده سنی آناهیتا نجفی از ساری، مریم عظیمی از گلوگاه و نازنین محمدی از قائمشهر مقام اول تا سوم را کسب کردند و در هزار متر این رده آیلار جصاص از ساری، مریم عظیمی از گلوگاه و نیکو نیک‌بخش سوادکوهی از ساری اول تا سوم شدند.

در سه‌هزار متر امدادی که تنها دو تیم شرکت کردند، ساری با ترکیب آناهیتا نجفی، نیکو نیک‌بخش سوادکوهی و آیلار جصاص اول شد و گلوگاه با ترکیب فاطمه‌زهرا کاظمی، مریم عظیمی و فاطمه کلبادی در مکان دوم ایستاد.

در 300 متر رده جوانان بهاره ذبیحی از قائمشهر مقام اول را کسب کرده و در 100 متر این رده سنی نیز زهرا رمضانی از دهیاری باقرتنگه بابلسر بر سکوی اول ایستاد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول