اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فلاح در گفت‌وگو با فارس:

اسکیت را با آموزش‌های حرفه‌ای در قم توسعه می‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: اسکیت از جمله رشته‌های ورزشی پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان و حتی خانواده‌های قمی است و تلاش می‌کنیم این رشته را با آموزش‌های حرفه‌ای در قم توسعه دهیم.

اسکیت را با آموزش‌های حرفه‌ای در قم توسعه می‌دهیم

علیرضا فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: از موفقیت‌ها و توانمندی‌های اسکیت تنها به یک مورد اشاره می‌کنم و این موفقیت حضور تیم اسکیت هاکی قم در مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور است.

وی ادامه داد: همه ساله در ایام نزدیک به فصل تابستان و اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت شاهد استقبال بسیار گسترده و قابل توجه خانواده‌های قمی از رشته ورزشی اسکیت هستیم و این افزایش میزان علاقمندی، هیئت را بر آن داشت تا برنامه‌های متنوعی برای سال جدید در نظر بگیرد.

رئیس هیئت اسکیت استان قم بیان داشت: هیئت اسکیت امسال آموزش این رشته ورزشی را در دو بخش مبتدی و پیشرفته برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌کند و خانواده‌های قمی می‌توانند فرزندان دختر و پسر خود را در این آموزش‌ها ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: برای اینکه آموزش‌ها در بهترین کیفیت و شکل ممکن به انجام برسد، از مربیان مجرب و توانمند فدراسیون اسکیت برای کلاس‌های آموزشی استفاده خواهیم کرد تا در پایان دوره‌ شرکت‌کنندگان از فنون این رشته به طور مطلوب برخوردار شوند.

فلاح خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجموعه ورزشی تختی مکانی است که هم دفتر هیئت اسکیت استان قم در آن قرار دارد و هم اینکه ثبت‌نام شرکت در کلاس‌های آموزشی مبتدی و پیشرفته اوقات فراغت تابستان در آن صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: علاقمندان به حضور در دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای تابستان امسال می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل در نوبت عصر به دفتر هیئت اسکیت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 7836122 تماس بگیرند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم در ادامه به وضعیت این رشته ورزش در بخش قهرمانی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در قم در رشته اسکیت وجود دارد، در دو سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در بخش قهرمانی داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: سرآمد تمام موفقیت‌های اسکیت ما در بخش قهرمانی، موفقیت در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور در سال 1389 بود که توانستیم برای نخستین بار به لیگ برتر این رشته صعود کنیم.

فلاح یادآور شد: در سال 1390 نیز تیم اسکیت هاکی قم با آمادگی بسیار خوب در مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور حضور یافت و در جدال با تیم‌هایی که از ملی پوشان و بازیکنان مطرح برخوردار بودند، نتایج مطلوبی کسب کرد.

وی عنوان داشت: با آموزش‌هایی که امسال خواهیم داشت و تلاش بسیار خوبی که در امر استعدادیابی در هیئت در حال انجام است، در سال جاری خبرهای خوبی از رشته ورزشی اسکیت در رقابت‌های مهم کشوری خواهیم شنید.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول