اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد

آغاز دور پایانی رقابت‌های اسکیت مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: دور پایانی رقابت‌های اسکیت سرعت نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر مازندران عصر دیروز در دانشگاه شمال آمل آغاز شد.

آغاز دور پایانی رقابت‌های اسکیت مازندران

حسین خیری‌نیا امروز در حاشیه برگزاری مسابقات اسکیت سرعت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: رقابت‌های دور پایانی اسکیت دختران و پسران مازندران در پیست اسکیت دانشگاه پردیس شمال شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون رقابت‌های مرحله سوم و گام پایانی اسکیت سرعت پسران مازندران برای صعود به لیگ دسته یک کشور در آمل در حال برگزاری است، افزود: در این مسابقات برترین اسکیت‌بازان این استان در مرحله نهایی با هم به رقابت مشغول هستند.

خیری‌نیا با اعلام اینکه از مرحله دوم این رقابت‌ها میزبانی مسابقات به آمل واگذار شد، تصریح کرد: این تغییر مکان به دلیل ساخت و ساز پیست اسکیت دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر بود و هم‌اکنون حدود 50 اسکیت‌باز از شهرستان‌های آمل، ساری، قائمشهر، گلوگاه، بابلسر و نور با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران با اشاره به زمان برگزاری مسابقات دختران تصریح کرد: در بخش دختران نیز این دوره از مسابقات جمعه آینده پنجم اسفند برگزار می‌شود که به مدت یک روز برترین‌های این مرحله معرفی می‌شوند.

خیری‌نیا با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال ترکیب تیم‌ها به دفتر هیئت اسکیت مازندران برای پسران 25 بهمن بوده و در بخش دختران نیز تا تاریخ دوم اسفند است، گفت: تیم‌ها باید در زمان اعلام شده ترکیب خود را به هیئت استان اعلام می‌کردند.

وی با اشاره به نتایج دور اول و دوم این رقابت‌ها اذعان داشت: در بخش دختران هیئت ساری در مجموع دو دوره لیگ پیشتاز بوده و هیئت گلوگاه و قائمشهر در مکان‌های دوم و سوم جای گرفتند، در بخش پسران نیز در مجموع دو دوره تیم گلوگاه به جایگاه نخست دست یافت، شهرستان قائمشهر دوم شده و تیم بابلسر نیز به جایگاه سوم دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول