اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی آمل صورت می‌گیرد

آغاز دور پایانی رقابت‌های اسکیت سرعت دختران مازندران

خبرگزاری فارس: دور پایانی رقابت‌های اسکیت سرعت نونهالان، نوجوانان و جوانان دختر مازندران از ظهر امروز در دانشگاه شمال آمل آغاز شد.

آغاز دور پایانی رقابت‌های اسکیت سرعت دختران مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دور پایانی رقابت‌های اسکیت سرعت نونهالان، نوجوانان و جوانان دختر مازندران از ظهر امروز در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل آغاز شد.

رئیس هیئت اسکیت مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: رقابت‌های دور پایانی اسکیت دختران مازندران در پیست اسکیت دانشگاه پردیس شمال شهرستان آمل در حال برگزاری است.

حسین خیری‌نیا با بیان اینکه شش شهر مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند، گفت: 63 اسکیت‌باز از شهرهای گلوگاه، ساری، قائمشهر، بابلسر، نور و نوشهر در غیاب شهرستان میزبان به مدت یک روز با هم رقابت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه این رقابت‌ها در مرحله سوم برای صعود به لیگ دسته یک کشور برگزار شده است، افزود: این مسابقات در بخش پسران هفته گذشته به کار خود پایان داد و هم‌اکنون برترین اسکیت‌بازان مازندران در مرحله نهایی در بخش دختران با هم به رقابت مشغول هستند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران با اشاره به ماده‌های برگزاری مسابقات، یادآور شد: این رقابت‌ها در ماده‌های 100، 200، 300، 500 و 1000 متر سرعت و 3000 متر امدادی دنبال می‌شود.

خیری‌نیا تصریح کرد: از مرحله دوم این رقابت‌ها میزبانی به آمل واگذار شد و این تغییر مکان به دلیل ساخت و ساز پیست اسکیت دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر اتفاق افتاد.

رئیس هیئت اسکیت مازندران بیان داشت: آخرین مهلت ارسال ترکیب تیم‌ها به دفتر هیئت اسکیت مازندران برای دختران تا تاریخ دوم اسفند بوده تا تیم‌ها ترکیب نهایی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به نتایج دور اول و دوم این رقابت‌ها در بخش دختران، هیئت ساری را در مجموع دو دوره لیگ پیشتاز دانست و بیان داشت: هیئت گلوگاه و قائمشهر نیز در مکان‌های دوم و سوم جای گرفتند.

خیری‌نیا با اعلام اینکه در پایان مرحله سه‌گانه پسران تیم قائمشهر با قهرمانی در استان به لیگ دسته یک اسکیت سرعت کشور راه یافت، گفت: تیم‌های بابلسر و گلوگاه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول