اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 7 سال از کلنگ‌زنی پیست اسکیت خراسان‌رضوی

اثری از پیست اسکیت در مجموعه ورزشی ثامن نیست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: 7 سال از کلنگ‌زنی پیست اسکیت مجموعه ثامن می‌گذرد اما طرح آن هم دیگر وجود ندارد.

اثری از پیست اسکیت در مجموعه ورزشی ثامن نیست

محمد عجم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد گفت: 7 سال قبل در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد کلنگ احداث پیست اسکیت زده شد اما در این چند سال هیچ اثری از این پیست دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد نقشه احداث این پیست از نقشه دهکده المپیک ثامن‌الائمه حذف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد با مشکل پیست رو به رو هستیم و تنها پیست موجود برای برگزاری مسابقات، پیست اسکیت طرقبه است که توسط شهرداری این شهرستان احداث شده و در حال تکمیل است.

وی افزود: برای انجام تمرینات تیم‌هایمان باید هزینه زیادی به منظور رفت و آمد ورزشکاران از مشهد به طرقبه متحمل شویم و اگر بتوان در مشهد پیستی تمرینی داشت، خیلی از مشکلات ما حل می‌شود.

وی ادامه داد: برای احداث پیست در داخل شهر مشهد با مشکل زمین رو به رو هستم اما بدون محاسبه هزینه زمین، ساخت یک پیست اسکیت تمرینی استاندارد نزدیک به 350 میلیون تومان هزینه دارد.

عجم هم‌چنین در ارتباط با میزبانی مشهد در مسابقات اسکیت نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در تیرماه گفت: این مسابقات در روزهای 23 تا 25 تیرماه در رده پسران و در روزهای 29 و 30 همین ماه در رده دختران در مواد 100، 200، 300، 500 و 1000 متر و هم‌چنین 3 هزار متر امدادی و 10 هزار متر در 5 رده سنی در پیست شهرستان طرقبه برگزار می‌شود.

وی افزود: این پیست شرایط خوبی دارد و تنها باید نور و گاردریل آن تهیه شود که با توجه به قولی که مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تهیه آنها داده‌ است، این دو مورد تا پیش از مسابقات انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول