اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران:

قائمشهر قهرمان لیگ اسکیت مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت مازندران از قهرمانی با اقتدار تیم قائمشهر در دومین دوره مسابقات لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان پسر مازندران خبر داد.

قائمشهر قهرمان لیگ اسکیت مازندران شد

حسین خیری‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم قائمشهر با کسب 6 هزار و 424 امتیاز در مجموع سه دوره مقام اول و به لیگ برتر اسکیت نوجوانان کشور صعود کرد و همچنین تیم‌های بابلسر و گلوگاه به ترتیب با 5 هزار و 654 و 5 هزار و 516 امتیاز دوم و سوم شدند.

خیری نیا خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی و در گروه سنی اول نونهالان در ماده 100 متر علی عسکری از گلوگاه، آراد باقرزاده از بابلسر و پارسا حسین‌زاده از قائمشهر اول تا سوم شدند. در همین رده سنی و در200 متر علی عسکری از گلوگاه اول، آراد باقر‌زاده و علی نوروزی هر دو از بابلسر دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: در گروه سنی دوم نونهالان در 300متر محمدمهدی ملا آقاجانی از آمل اول، سید علیرضا صدری از گلوگاه دوم و امیراحمد سالاریان از نور سوم و در 500 متر این رده محمد مهدی ملاآقاجانی از آمل احمد رضا عابدی از بابلسر و امیراحمد سالاریان از نور به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسئول افزود: در گروه سنی سوم بخش نوجوانان در 300 متر پویان نجاتی از بابلسر، پویان ولی‌زاده از قائمشهر و علیرضا کاظمی از نور اول تا سوم شدند و در 500 متر پویان ولی‌زاده از قائمشهر، پویان نجاتی بابلسر و امیر محمد خادم‌لو از گلوگاه در مکان اول تا سوم جای گرفتند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران ادامه داد: در گروه سنی چهارم در بخش نوجوانان در دو ماه 300 و 500 متر امیرحسین رضایی از گلوگاه و امیررضا گل عمو‌پور از بابلسر اول و دوم شدند و در 300 متر محمد رمضانی از قائمشهر و در 500 متر معین عبدا‌لله تبار ‌از بابلسر سوم شدند.

خیری‌نیا گفت: در 3 هزار متر امدادی بابلسر با ترکیب علیرضا گل عمو‌پور، معین عبدالله تبار و مهدی پرماسی اول قائمشهر با ترکیب محمد رمضانی، پویان ولی‌زاده و محمد یزدانی دوم و تیم گلوگاه با ترکیب امیر محمد خادملو، محمد مجریان و امیرحسین رضایی سوم شدند.

این مسئول افزود: در رده سنی جوانان در 300 متر پارسا شیرکوند و رضا یحیی نتاج هر دو از بابلسر اول و دوم شدند و احسان مهدویان از قائمشهر سوم شد. در همین رده سنی در 1000 متر امیرپارسا شیرکوند، رضا یحیی نتاج و جواد ابوطالب‌پور هر سه از بابلسر در مکان اول تا سوم جای گرفتند.

وی در پایان یادآور شد: این مسابقات با حضور 64 ورزشکار از شهرستان‌های ساری، گلوگاه، نور، بابلسر، آمل و قائمشهر از 28 بهمن ماه سال جاری در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل و زیر بارش باران برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول