اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی

آکادمی اسکیت در طرقبه ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: آکادمی اسکیت با پیست‌های مختلف در طرقبه ایجاد می‌شود.

آکادمی اسکیت در طرقبه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط ‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مصطفی فخریان گفت: برنامه‌های متنوعی در پارک‌ها و مکان‌های روباز با همکاری شهرداری از سوی این هیئت برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی تصریح کرد: امسال طرح استعدادیابی از سوی هیئت اسکیت خراسان‌رضوی در سطح شهرستان‌های خراسان‌رضوی به اجرا درآمد و از نفرات برتر این طرح دعوت شد تا ادامه مراحل این طرح را در مشهد و طرقبه_ شاندیز اجرایی کنند.

فخریان در ارتباط دیگر فعالیت‌های این هیئت گفت: امسال  پیست استاندارد اسکیت در شهرستان طرقبه_ شاندیز با همکاری شهرداری و شورای اسلامی طرقبه به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: در سال 90، دو سالن در اختیار هیئت اسکیت استان قرار گرفت که از این دو، سالن فرهنگیان طرقبه برای بهره‌مندی بانوان از این فضای ورزشی مناسب است.

فخریان گفت: ایجاد آکادمی اسکیت در شهرستان طرقبه با فضایی استاندارد و پیست‌های مختلف اسکیت به منظور ارائه تسهیلات به علاقه‌مندان این ورزش، از دیگر برنامه‌های اجرایی در نظر گرفته شده برای سال آینده است.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی با بیان اینکه وقتی از ورزش آماتوری به سوی ورزش حرفه‌ا‌ی حرکت کنیم، مسلما به امکانات ویژه‌ی هم نیازمند هستیم، افزود:در این راستا در سال 91، برای حل مشکلات موجود تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول