اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت کشور صورت گرفت

کسب مقام چهارم برای تیم اسکیت قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت قزوین گفت: در رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت آقایان کشور تیم اسکیت قزوین به مقام چهارم دست یافت.

کسب مقام چهارم برای تیم اسکیت قزوین

اکبر شالباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه بدون حامی مالی به مقام چهارمی لیگ برتر اسکیت سرعت آقایان کشور دست یافتیم، اظهار کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی که در سکوهای نخست تا سوم ایستادند حامیان بزرگ مالی را در اختیار داشتند و حمایت همه‌جانبه مالی می‌شدند.

این مقام ورزشی ادامه داد: اما تیم هیئت اسکیت قزوین بدون هیچ حامی مالی در رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت آقایان کشور شرکت کرد و با بودجه اندک هیئت توانست به مقام چهارم این رقابت‌ها برسد.

رئیس هیئت اسکیت قزوین زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت آقایان کشور را بیستم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: در لیگ آتی اسکیت سرعت کشور با بازیکنان سطح بالا کشور قرار‌داد می‌بندیم و در صورت حمایت مسئولان استانی، به سه تیم برتر لیگ اسکیت کشور می‌پیوندیم.

شالباف در ادامه با اشاره به صعود نکردن تیم اسکیت هاکی بزرگسالان قزوین به لیگ برتر اسکیت، تصریح کرد: تیم اسکیت قزوین در لیگ دسته یک اسکیت هاکی کشور به مقام چهارم رسید و از صعود به لیگ برتر اسکیت هاکی کشور بازماند.

وی همچنین به تیم‌های اسکیت دختران و پسران استان قزوین در لیگ اسکیت سرعت کشور اشاره کرد و گفت: تیم‌های اسکیت پسران و دختران نونهال قزوین چهار بازی تا اتمام لیگ برتر اسکیت سرعت کشور در پیش رو دارند.

شالباف پیرامون لیگ برتر اسکیت بانوان کشور بیان کرد: تیم اسکیت بانوان قزوین در مرحله دوم لیگ برتر اسکیت سرعت، در رده سه تیم برتر کشور است.

رئیس هیئت اسکیت قزوین اختتامیه رقابت‌های لیگ‌های اسکیت کشور را 22 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: تمام لیگ‌های اسکیت کشور در 22 بهمن ماه سال جاری به پایان می‌رسند و نتایج تیم‌های قزوین در لیگ‌های اسکیت کشور مشخص می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول