اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

10 سال تهدید و چانه‌زنی استکبار بی‌نتیجه ماند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: پذیرش فناوری هسته‌ای توسط استکبار بعد از 10 سال تهدید و چانه‌زنی اولین امتیازی بود که جمهوری اسلامی ایران از استکبار جهانی گرفت.

10 سال تهدید و چانه‌زنی استکبار بی‌نتیجه ماند

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: یکی از برکات حضور پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، پیروزی ایران در نشست 1+5 در استانبول بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی منتظر نتیجه انتخابات بودند تا بتوانند در این نشست بر اساس نتایج انتخابات نتیجه بگیرند، بیان داشت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس نهم موجب شد تا برگ برنده در دست مسئولان نظام جمهوری اسلامی قرار داشته باشد و در اولین دور مذاکرات دو امتیاز حساس را ملت ایران از استکبار جهانی بگیرد.

به گفته وی، پذیرش فناوری هسته‌ای ایران توسط استکبار جهانی بعد از 10 سال تهدید و چانه‌زنی اولین امتیازی بود که جمهوری اسلامی ایران از استکبار جهانی گرفت.

حسینی‌دیباجی، تعیین مکان و زمان نشست دوم جمهوری اسلامی با سران 1+5 در بغداد توسط ایران را از امتیازگیری‌های دیگر ملت ایران از استکبار جهانی دانست و گفت: انتخاب زمان سوم خرداد و برگزیدن بغداد به‌عنوان مکان برگزاری نشست نیز دارای پیام بسیار مهمی به ملت‌های جهان بود.

وی افزود: سوم خرداد، یوم‌اللهی است که ملت ایران در این روز به پیروزی بزرگی رسید و موفق شد دست متجاوزان از خاک جمهوری اسلامی را کوتاه کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان یادآور شد: گرفتن این دو امتیاز در نشست استانبول مقدمه‌ای شد تا جمهوری اسلامی به امتیازات دیگری از جمله عقب‌نشینی دشمن در تحریم‌ها برسد.

حسینی‌دیباجی متذکر شد: تأکید جمهوری اسلامی بر مواضع قبلی خود در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در نشست دوم با کشورهای 1+5 در بغداد نیز پیروزی بعدی ملت ایران برای برخورداری از فناوری هسته‌ای به‌شمار می‌رود. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول