اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گیلانغرب:

مهمترین هدف امام راحل(ره) نجات و بقا بشریت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: مهمترین هدف امام راحل(ره) نجات و بقا بشریت بود.

مهمترین هدف امام راحل(ره) نجات و بقا بشریت بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی در دومین همایش استانی حقیقت همیشه زنده که در محل مسجد جامع شهرستان گیلانغرب توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شخصیت امام‌خمینی(ره) شخصیتی منحصربه فرد و استثنایی در تاریخ بود.

رستمی ادامه داد: امام راحل(ره) کانون اعتقاد، مهد مذهب، پرورش احکام اجرای قوانین اسلام و حاکمیت ارزش‌ها است‌.

وی مهمترین هدف امام را رمز نجات و بقا بشریت عنوان کرد و گفت: اندیشه‌ها و افکار و تراوش‌های اعتقادی و اسلامی امام امروز توانسته است بسیاری از ملت‌های مظلوم و ستمدیده را نجات بخشد.

وی افزود: احساس عمیق امام و ایستادگی او بر سر منافع ملت برای حقوق مردم بود که الگو و جرقه‌های بیداری اسلامی را می‌توان به‌خوبی در کلام امام جستجو کرد.

رستمی تصریح کرد: امروز افکار بلند امام مهمترین عامل بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان است که چشم‌انداز ترسیم شده به‌دست مقام معظم رهبری استمرار دارد.

فرماندار گیلانغرب در پایان از مجموعه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گیلانغرب و استان به‌خاطر برگزاری این همایش در این شهرستان قدردانی کرد.

گفتنی است، در حاشیه همایش حقیقت همیشه زنده فضاسازی مناسب با نصب بنر، پلاکارد و تصاویر انجام شده بود تعدادی از شعرا به خواندن اشعار خود در وصف شخصیت امام پرداختند. توزیع بیش از 500 سی‌دی با عنوان یاد امام از تولد تا رحلت توسط اداره‌ فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول