اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خواستار شد

توجه به توسعه آب ‌شیرین‌کن‌ها در غرب هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان خواستار توجه بیشتر به توسعه صنعت شیرین‌سازی آب دریا با هدف رفع مشکلات کمبود آب در غرب هرمزگان شد.

توجه به توسعه آب ‌شیرین‌کن‌ها در غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات مربوط به شهرستان پارسیان که با حضور مدیران ارشد این شهرستان و مدیران کل ادارات هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: سفرهای شهرستانی برگرفته از سفرهای استانی ریاست جمهوری توانسته‌ است از ابتدای دولت نهم تاکنون تاثیرات قابل ملاحظه‌ای را در توسعه زیرساختی شهرستان‌ها بگذارد.

وی با اشاره به سفر مجموعه مدیریتی عالی هرمزگان به شهرستان‌های پارسیان و بستک طی هفته گذشته ادامه داد: لازم بود برای محقق شدن مصوبات مربوط به این شهرستان‌ها طی سفرهای مسئولان، نشستی در رابطه با وضعیت و چگونگی امور پروژه‌ها تشکیل شود.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مصوبات شهرستانی امکان و ظرفیت خوب و متقنی برای توسعه شهرستان‌هاست.

عزیزی یادآور شد: انتظار این است که معاونت برنامه‌ریزی در اسرع وقت مصوبات مربوط به شهرستان پارسیان را در راستای اجرا به بخش‌های مربوطه ابلاغ کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از مصوبات و الویت‌ها در این راستا اظهار داشت: تسریع در اجرای مصوباتی همانند حق بکارگیری مردم پارسیان در عسلویه براساس احتساب سهمیه بومی‌ از جمله مباحثی که با توجه به مصوبه کابینه باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مصوبات خوبی در مبحث آب‌رسانی روستایی و شهری در حوزه غرب هرمزگان گذرانده شده است، افزود: حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش آب‌ شیرین‌کن‌ها باید به جد مورد توجه مسئولان آب‌رسانی روستایی و شهری در شهرستان پارسیان باشد.

عزیزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خط لوله آب محرم در غرب استان و به ویژه شهرستان پارسیان مطرح است، تاکید کرد: باید به سمت استفاده از آب شیرین شده دریا برای رفع نیازها در بخش شرب این شهرستان پیش رفت.

استاندار هرمزگان هم‌چنین خطاب به مسئولان فرهنگی شهرستان پارسیان و استان خواستار احداث مقام شهدای گمنام در این شهرستان شد.

شهرستان پارسیان (گاوبندی سابق) شرقی‌ترین شهرستان هرمزگان به شمار می‌رود.

این شهرستان با استان‌های بوشهر و فارس هم‌جوار است.

صیادی، تجارت و کشاورزی در کنار صنایع از جمله ظرفیت‌های این شهرستان به شمار می‌رود.

استاندار هرمزگان طی هفته گذشته با اتفاق اغلب مدیران کل این استان سفری یک روزه به این شهرستان داشت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول