اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

بهره‌مندی از مقام شهدا از تکالیف تمام مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت:‌ بهره‌مندی از مقام شامخ شهدا از تکالیف تمام مسئولان و مدیران استانی است.

بهره‌مندی از مقام شهدا از تکالیف تمام مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، ابراهیم عزیزی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید قاسم‌پور، گفت: خواسته تمام شهیدان ایران اسلامی اقتدار و عزت کشورمان در تمام ابعاد است.

وی در سفر یک روزه خود به شهرستان پارسیان در دیدار با خانواده شهید طیب قاسم‌پور، از شهدا به عنوان انسان‌های وارسته مکتب روح‌بخش اسلام یاد کرد که به ندای حق لبیک گفته‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: امنیت و آسایش امروزی جامعه ما مدیون خون پاک شهدای صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های الهی از جمله در جنگ نابرابر و هشت ساله و تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: باید با کار و تلاش شبانه روزی در راستای آبادانی و ساخت میهن اسلامی قدم برداشت تا بتوانیم پاسخگوی شهدا در آخرت باشیم.

عزیزی در ادامه، دیدار از خانواده شهدا را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت: شهدا دارای جایگاه متعالی هستند و باید همه ما از معنویت شهیدان بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) در خصوص عظمت و جایگاه شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: جایگاه شهدا تفسیر و عظمت خاصی دارد و خوش به حال پدران و مادرانی که با بهره‌گیری از اعتقادات و ارزش‌های اسلامی توانستند فرزندان مکتبی و اعتقادی به ایران اسلامی تقدیم کنند.

عزیزی در پایان با آرزوی علو درجات برای شهیدان و خانواده آنان ‌گفت: بهره‌مندی از مقام شامخ شهدا از تکالیف تمام مسئولان و مدیران استانی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول