اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تحقق مصوبات هیئت دولت

پارسیان در آستانه تحول قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: در جریان سفرهای هیئت دولت به هرمزگان 36 پروژه و مصوبه برای پارسیان تعریف شده که تحقق کامل آنها وضعیت این شهرستان را متحول می‌کند.

پارسیان در آستانه تحول قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، ابراهیم عزیزی عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که همزمان با هفتمین سفر استانی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: نیازهای جدیدی نیز در این شهرستان از سوی فرماندار و مسئولان بیان شده که در فرصت مناسب و به سرعت با مصوبات سفرهای استانی منطبق خواهد شد.

وی از پارسیان به عنوان نگین درخشان غرب استان نام برد که تقویت زیرساخت‌های راه، برق، انرژی، آموزش و فرهنگ آن در اولویت قرار دارد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در جریان سفر به این شهرستان تصمیم گیری‌های روشنی پیرامون مسائل پارسیان صورت می‌گیرد.

عزیزی تصریح کرد: خدمت به مردم یک وظیفه اعتقادی برای مسئولان است که بر گرفته از سیره و آموزه‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

وی از پارسیان به عنوان یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار استان نام برد که مردم آن سزاوار خدمات و امکانات بیشتری هستند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: الهی بودن، مبارزه اسلامی و حذف خودباختگی از امت اسلامی و برخورداری از ویژگی‌های دین محوری، خدا محوری، صداقت، صراحت، شجاعت و مکتبی بودن امام راحل را به چهره‌ای جاودانه در تاریخ تبدیل کرد.

وی بیان داشت: در هیچ مقطعی امام راحل ذره‌ای از این اصول عدول نداشته است که این ویژگی را در مقابل عناصر وابسته داخلی و دشمنان خارجی همواره حفظ کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: امام خمینی (ره ) از قلب فرهنگ اعتقادی و اعماق باورهای دینی مردم بوجود آمد و با مدیریت دینی خود الگوی جدیدی را به جهان معرفی کرد.

عزیزی خاطرنشان ساخت: دین محوری و خدا محوری ویژگی مشترک امام راحل با سیره انبیاء الهی بود و از آغاز مبارزه حق طلبانه تا پیروزی انقلاب و تا آخرین لحظات عمر پر برکت خویش مبارزه در قالب مفاهیم دینی را به همگان آموزش داد.

رئیس شورای برنامه ریزی استان هرمزگان یادآور شد: درهم آمیختگی مفاهیم دینی با شیوه‌های حکومت داری از سوی امام (ره) کارآمدی نظام دینی را به تمام جهان ثابت کرد.

عزیزی تصریح کرد: با چنین بنیان‌های قوی که توسط امام راحل پایه گذاری شده ایران پایگاه خود را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام تثبیت کرد و موجب خروج ایران از همه وابستگی‌ها شد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: حرکت بر اساس اندیشه‌های معمار انقلاب همچنان ادامه می‌یابد و سفرهای استانی نیز به عنوان موثر‌ترین سند پیشرفت مورد توجه و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دولت در سال‌جاری 150 هزار میلیارد ریال پروژه را تنها در قالب مهر ماندگار تعریف کرده که این امر اراده دولت، رئیس جمهور و خادمین ملت را اثبات می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول