اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایستگاه‌های نشاط در ایام تابستان برگزار می‌شود

اختصاص اعتبار ویژه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین ‌زهرا از اختصاص اعتبار ویژه برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار ویژه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری بویین ‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، علی صفری ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگی شهرستان بویین‌ زهرا که در سالن جلسات شهرداری بویین‌ زهرا برگزار شد، با بیان اینکه در سال‌جاری اعتبارات ویژه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در تابستان 91 برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در بویین‌ زهرا انجام می‌پذیرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی افزود: تمام این برنامه‌ها با همکاری و مشارکت شهروندان در نقاط مختلف این شهرستان برپا می‌شود.

شهردار بویین ‌زهرا با بیان اینکه مسئولان و مدیران اجرایی در کشور موظف به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های سودمند در عرصه فرهنگی و اجتماعی هستند، بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای دست‌یابی به جامعه‌ای رشدیافته و افتخارآفرین استفاده کنیم.

صفری ادامه داد: لزوم همکاری تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های نشاط بسیار ضروری و مهم است.

وی با اشاره به استعداد ویژه جوانان و نوجوانان در کشور و ضرورت به کارگیری از این استعداد‌ها در برنامه‌های فرهنگی بیان کرد: امروز جوانان و نوجوانان پر نشاط و امید ایرانی در بسیاری از حوزه‌ها می‌توانند با طرح و پیشنهاد ایده و نظر به نهاد‌های مسئول زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر شهری و رفاهی فراهم کنند.

شهردار بویین ‌زهرا با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های نشاط در ایام تابستان در اولویت برنامه‌ها و اقدامات این شهرداری برای شهروندان بویین‌ زهرایی قرار دارد، افزود: از همه توانمندی‌ها و نیرو‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی در تابستان سال‌جاری بهره‌گیری می‌کنیم.

صفری نقش دولت و نهاد‌های مسئول را در برنامه‌ریزی کلان برای جوانان و نوجوانان بسیار مهم و حساس برشمرد و بیان کرد: دولت به عنوان متولی اصلی اجرای فعالیت‌های گوناگون در کشور باید دغدغه بیشتری را در زمینه جذب و استفاده از استعدادهای مختلف جوانان و نوجوانان داشته و با این کار زمینه‌های رشد و پیشرفت کلان را در بخش‌ها و حوزه‌های مربوط به جوانان فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های اجتماعی که هر ساله از سوی شهرداری بویین‌ زهرا برای شهروندان این شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری همایش‌های بررسی آسیب‌های اجتماعی، برپایی نمایشگاه‌ها و محافل هنری و نیز اجرای ویژه‌ برنامه‌های مختلف از اهم برنامه‌های شهرداری بویین‌ زهرا در طول سال است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول