اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی عنوان کرد

اسکان دانش‌آموزان مددجوی خراسان‌شمالی در مجتمع‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: 180 دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد در مجتمع‌های فرهنگی این نهاد سکونت دارند.

اسکان دانش‌آموزان مددجوی خراسان‌شمالی در مجتمع‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی،مجید الهی‌راد اظهار داشت: در حال حاضر 180 دانش آموز دختر و پسر روستایی زیر پوشش این نهاد با سکونت در مجتمع‌های باقرالعلوم(ع) بجنورد و قائم(عج) شیروان در مدارس استان به تحصیل مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه با احداث این مجتمع‌ها مشکل سکونت دانش‌آموزان روستایی سطح استان حل شده است، افزود: هم‌اکنون فاز دوم مجتمع باقرالعلوم(ع) به دلیل کمبود دانش آموزان متقاضی بلااستفاده است.

الهی‌راد در ادامه در خصوص برنامه‌های مجتمع‌های فرهنگی این نهاد اظهار داشت: این دانش‌آموزان علاوه بر تحصیل در مدارس از برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی این مجتمع‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسمات جشن و سوگواری در مناسبت‌های مختلف سال، شرکت در جلسات پرسش و پاسخ با موضوع مختلف، شرکت دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی در کلاس‌ها و آزمون‌های کنکور، استفاده از اساتید مجرب و برگزاری کلاس‌های تقویتی و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی این مجتمع‌ها برای دانش‌آموزان است.

وی گفت: شناسایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان مجتمع و به‌کارگیری آنان در زمینه‌های مختلف، برگزاری نرمش صبحگاهی در محوطه خوابگاه، شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های تقویتی، برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و بیان احکام و دستورات الهی از برنامه‌های اجرایی ویژه دانش آموزان این مجتمع‌ها است.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار دانش آموز زیر پوشش در سطح استان از خدمات متفاوت این نهاد از جمله خدمات تحصیلی و فرهنگی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول