اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

ورود و اسکان اتباع خارجی در خرم‌بید ممنوع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی و استفاده از توانمندی‌های نیروهای بومی بر اساس مطالعات و درخواست‌های انجام شده ورود و اسکان اتباع خارجی غیرمجاز در شهرستان خرم‌بید ممنوع می‌شود.

ورود و اسکان اتباع خارجی در خرم‌بید ممنوع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داوود ایوبی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه طرد اتباع غیرمجاز خرم‌بید، گفت: طرح ممنوعه‌شدن این شهرستان از اتباع غیرمجاز بیگانه پس از بررسی‌های فراوان به مسئولان مربوطه در این استان ارائه شده که در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

رئیس کارگروه طرد اتباع غیرمجاز شهرستان خرم‌بید اضافه کرد: ورود کارگران غیرمجاز بیگانه موجب از دست‌رفتن فرصت‌های شغلی شهرستان شده و بافت‌های قدیمی شهر ما را تبدیل به نقاط سکونت اتباع غیرمجاز کرده است.

ایوبی گفت: در سال گذشته نزدیک به 900 تبعه غیرمجاز در بیش از 54 گروه از این شهرستان طرد شدند که کارنامه موفقی برای نیروهای عمل‌کننده به ویژه نیروی انتظامی خرم‌بید رقم زد.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ابراز داشت: در سال جاری نیز طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار قرار دارد که با تشکیل گروه‌های محسوس و نامحسوس بازرسی از واحدهای تولیدی طرد آنها نیز تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر کارگران غیرمجاز بیگانه در واحدهای سنگبری این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که اخطارهای لازم به متصدیان آنها داده شده است.

در این جلسه پس از بحث و بررسی‌های اعضای کارگروه، تصمیمات لازم برای طرد اتباع بیگانه و جایگزینی افراد بومی اتخاذ شد.

شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در شمال استان فارس واقع شده و دارای معادن غنی سنگ مرمریت، سنگ آهن و ... بوده و بیش از 100 واحد سنگبری در آن فعال است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول