اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد

اسکان 86 خانوار در مسکن مهر چایپاره

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: تاکنون به 86 خانوار در چایپاره واحدهای مسکونی مهر تحویل داده شده است.

اسکان 86 خانوار در مسکن مهر چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مجید هاشمی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا زمانی که هفته دولت فرا رسد بیش از 200 خانوار در واحدهای مسکونی مهر اسکان پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با همکاری و تعامل مستمر بین ادارات و همچنین اقشار مختلف مردم، روند اجرای طرح مسکن مهر در چایپاره با موفقیت ادامه دارد.

هاشمی با بیان اینکه با اسکان خانوارها در مسکن مهر، مردم نیازمند ایجاد فضاهای عمومی و آموزشی در مناطق هستند، گفت: تمهیدات لازم برای احداث یک مدرسه ابتدایی، یک واحد نانوایی، فضای تجاری و فضای سبز اندیشیده شده و عملیات اجرایی آنها تا دو ماه آینده شروع خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون ساکنان مسکن مهر از آب و برق استفاده می‌کنند، گفت: عملیات گازرسانی این محل با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و تا هفته دولت نیز مردم از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

رئیس بنیاد مسکن چایپاره با بیان اینکه مساکن مهر چایپاره در 18 هکتار و دو فاز اجرا می‌شود، گفت: در این دو فاز 492 واحد ساخته می‌شود که فاز اول آن با 272 واحد و پیشرفت 90 درصدی همراه است که عملیات اجرایی آن در تابستان سال 1389 شروع شد و هم‌اکنون در حال اتمام است.

مهدی اسکندرنژاد با اشاره به اینکه فاز دوم این طرح تابستان سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود، افزود: در فاز اول به هر واحد 20 میلیون تومان و در فاز دوم به دلیل صنعتی‌سازی به هر واحد 25 میلیون تومان تسهیلات داده می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول