اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

باقرشهر میزبانی سربلند در اسکان زائران در ایام ارتحال ‌‌امام‌ (ره)

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج باقرشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتباط با ایام ارتحال امام‌خمینی (ره) گفت: باقرشهر میزبانی سربلند در ساماندهی و اسکان زائران حرم امام خمینی (ره) است.

باقرشهر میزبانی سربلند در اسکان زائران در ایام ارتحال ‌‌امام‌ (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، باقرشهر در ایام سالگرد ارتحال امام راحل (ره) حال و هوای دیگری دارد و امروز که 23 سال از رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد، وقتی به کارنامه باقرشهر در طول این سال‌ها می‌نگریم، نشان از عشق و ارادت مردم فهیم باقرشهر به امام و انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 367 ثامن‌الحجج (ع) باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط گفت: وقتی خبر ارتحال حضرت امام (ره) منتشر شد موجی از غم و اندوه سرتاسر شهر را فرا گرفت و پس از آنکه اعلام شد بدن مطهر پیر و مراد بسیجیان در بهشت زهرا (س) و در جوار شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران به خاک سپرده خواهد شد با سیلی از شیفتگان و عزاداران آن حضرت مواجه شدند که از اقصی نقاط میهن اسلامیمان به این مکان مقدس می‌آمدند و بالطبع به‌علت نزدیکی باقرشهر به مرقد امام‌خمینی (ره) بیشترین حضور زائران عزادار را در باقرشهر شاهد بودیم.

علیرضا باشتنی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات دستگاه‌ها و ادارات و نهادهای شهر باقرشهر در آن زمان عنوان کرد: در سال 68 هنوز شهرداری در باقرشهر تاسیس نشده بود و مردم فهیم و دلشکسته شهر به‌صورت خودجوش نسبت به اسکان و پذیرائی از زائران اقدام می‌کردند در کنار آن تمام هماهنگی‌ها نیز توسط بسیج باقرشهر انجام می‌شد و پس از تشکیل شهرداری در باقرشهر کلیه اقدامات با همکاری و همراهی شهرداری به‌نحو مطلوب انجام شد. 

وی در ادامه به اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده با ادارات و نهادهای شهرستان اشاره کرد و افزود: بدون اغراق می‌توان گفت در طول سالیان گذشته میزبان بیش از یک میلیون زائر بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای زائران و مجاوران آن امام راحل (ره) باشیم.

فرمانده بسیج باقرشهر ضمن اشاره به خاطراتی از اسکان و پذیرائی زائرین مرقد منور و نورانی پیر و مراد شیفتگان جهان اسلام و بسیجیان و رنج و مشقت سفری که در برخی موارد تا 24 ساعت طول می‌کشد، گفت: وقتی مشاهده می‌کنیم که عزادارانی از دورترین نقاط میهن اسلامی با کمترین بضاعت مالی و فقط به عشق زیارت و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب رنج سفر را به تن می‌خرند و با شور و حالی وصف‌ناپذیر در مراسم سالگرد شرکت می‌کنند، وظیفه ایمانی و انقلابی ماست که وسائل امنیت و آسایش آنان را تامین کنیم.

علیرضا باشتنی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از 25 هزار زائر حرم مطهر امام‌خمینی (ره) از همکاری و همراهی تمام ادارات و نهادها به‌ویژه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول