اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تحقق شعار امسال صورت گرفت

برگزاری نشست مشترک دانشگاه آزاد و صنعت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: با هدف تحقق شعار سال رهبری مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک دانشگاه آزاد و صنعت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با مدیرعامل و مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز صبح امروز و با هدف تحقق سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد.

* ارتباط صنعت و دانشگاه گامی مؤثر در تحقق حمایت از تولید ملی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این نشست مشترک با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: کلید حل معمای اقتصاد ایران در حمایت از تولیدات داخلی بوده و همه ما مسئولان و مردم در راستای تحقق این هدف مهم و مؤثر باید تلاش ویژه داشته باشیم.

سید یعقوب زراعت‌کیش بیان داشت: اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برای حل مشکلات تولیدی در کارخانه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارای توانمندی‌های تخصصی هستند.

وی گفت: ارتباط با صنعت و به ویژه صنعت نفت از دیرباز با دانشگاه پیوندی جدا‌ناپذیر داشته است.

این مسئول در گچساران با تأکید بر تلاش برای مرتفع کردن دغدغه مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدات داخلی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و صنعت نفت این شهرستان می‌توانند با شناسایی توانمندی‌های خود، گامی بزرگ و مؤثر در راستای تحقق اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بردارند.

زراعت‌کیش خاطر‌نشان کرد: نیروهای متخصصی که در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران حضور و فعالیت دارند از تجربه و توان بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه و دانشجویان می‌توانند با تعامل، گره‌های صنعت نفت را بگشایند و این صنعت استراتژیک را به سمت بومی‌سازی سوق دهند.

* لزوم ایجاد و تقویت صنایع پایین‌دستی نفت و گاز در گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه ارتباط با صنعت مشاغل مفیدی را ایجاد کرده است، ابراز داشت: ارتباط مؤثر و مستمر دانشگاه و صنعت، درآمد‌زایی در بخش‌های مختلف را در پی دارد.

زراعت‌کیش اذعان داشت: باید با تلاش هوشمندانه از تولید‌کننده صرف نفت خارج شده و با حرکت به سمت صنایع پایین‌دستی ارزش افزوده این محصول گران‌بها را افزایش داده و ایجاد اشتغال کنیم.

وی استفاده از آزمایشگاه‌های تخصصی، حمایت از طرح‌های پژوهشی و کاربردی، انجام بهینه کارآموزی دانشجویان و تشکیل کار‌گروه مشترک میان دانشگاه و صنعت نفت را از جمله موارد گره‌گشای مشکلات صنعت عنوان کرد.

زراعت‌کیش تقویت رابطه میان صنعت نفت و دانشگاه را سبب ایجاد مشاغل مفید و درآمد‌زایی دانست و ارتباط بیشتر صنعت نفت گچساران با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول