اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ارتباط بیشتری بین صنعت و دانشگاه باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برای رونق صنعت در استان باید ارتباط بیشتری بین صنعت و دانشگاه وجود داشته باشد.

ارتباط بیشتری بین صنعت و دانشگاه باشد
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی حائز اهمیت است اما، در سال‌های گذشته به این موضوع توجه جدی نشده است.
وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در زمین‌های بسیار نامناسب احداث شده‌اند، تصریح کرد: این زمین‌ها سست هستند و عمدتا در مسیر سیل قرار دارند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه در واگذاری زمین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید تمام جوانب امر در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: دسترسی به آب، برق، گاز و ایجاد امنیت از ضروریات شهرک‌های صنعتی استان است که باید زمینه استفاده از این امکانات فراهم شود.
قاضی‌پور افزود: برای اینکه شهرک‌های صنعتی استان دارای رونق باشند باید به وضعیت آنها نیز رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه اکثر واحدهای کوچک و بزرگ استان به خاطر کمبود نقدینگی نیمه‌فعال و یا در حال تعطیلی هستند و در پرداخت حقوق کارگران عاجز مانده‌اند، گفت: اعطای تسهیلات ویژه و توجه بیشتر به پرداخت یارانه‌های بخش صنعت یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی واقع شود تا شاهد پا گرفتن صنعت استان باشیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: ایجاد واحدهای خدماتی از جمله بانک فناوری اطلاعات، دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه، دفتر فروش و بازاریابی، خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی برای صنایع کوچک در راستای رونق فروش در شهرک‌های صنعتی مفید است.
قاضی‌پور خواستار رسیدگی به مشکلات بخش صنعت استان آذربایجان غربی شد و گفت: تا زمانی که مشکلات این بخش رفع نشود نباید انتظار داشت بخش صنعت استان دارای رونق باشد.
انهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول