اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در نهمین دوره مجلس:

افزایش تعامل بین صنعت و دانشگاه ضروری است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت افزایش تعامل بین صنعت و دانشگاه با هدف پیشرفت و توسعه صنعت و سلامت بیشتر محیط زیست تاکید کرد.

افزایش تعامل بین صنعت و دانشگاه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری بعد از ظهر امروز در دومین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران که به میزبانی اراک در فرهنگسرای شهرداری اراک برگزار شد اظهار داشت: بهره‌گیری از علم و تجریه رمز رسیدن به موفقیت است که می‌طلبد بخش صنعت برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر خود با دانشگاه ارتباط نزدیک و تنگاتنگی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای بهبود کیفیت و تحول سازنده بیشتر در آلومینیوم چاره‌ای جز افزایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه وجود ندارد تصریح کرد: استفاده از نظرات و مقالات دانشگاهی نقش بسیار مؤثری در بهبود تولید در بخش صنعت ایفا می‌کند که می‌طلبد اساتید دانشگاهی و فعالان بخش صنعتی برای سلامت بیشتر محیط زیست در تولید فلز آلومینیوم راهکارهای علمی و کاربردی را طراحی و تدوین کنند.

منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه اراک در تولید آلومینیوم گفت: اراک قطب مهم تولید آلومینیوم در کشور محسوب می‌شود که رونق هر چه بیشتر تولید در این شهر نیازمند سرمایه‌گذاری است.

آصفری با بیان اینکه امروز فلز آلومینیوم جایگاه ویژه‌ای در بخش صنایع و زندگی افراد دارد اظهار داشت: برای رشد و بالندگی بیشتر صنعت آلومینیوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، حمایت‌های دولتی و فعالیت بخش خصوصی از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اراک به عنوان نخستین تولیدکننده شمش آلومینیوم در کشور از امروز به مدت دو روز میزبان کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم است که برگزاری نمایشگاه آلومینیوم و صنایع وابسته، دوره‌های آموزشی و انتخاب و معرفی برند برتر صنعت آلومینیوم ایران از بخش‌های جنبی این همایش هستند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول