اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان:

تعامل صنعت و دانشگاه در اصفهان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان گفت: گسترش همکاری و تعامل بخش‌های صنعتی با نظام آموزشی در اصفهان باید گسترش یابد و مسئولان باید بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.

تعامل صنعت و دانشگاه در اصفهان ضروری است
به گزارش فارس از اصفهان، خسرو کساییان در همایش نقش نظام علمی کاربردی در تربیت نیروی انسانی کارآمد و مولد اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی باید در زمینه‌های مختلف با بخش‌های صنعتی همراه باشد و توسعه‌های اقتصادی و صنعتی با توجه به این موضوع محقق میشود.
وی به اتاق بازرگانی اصفهان و فعالیت‌های این اتاق اشاره کرد و افزود: این اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی در اصفهان فعالیت میکند و حضور و خدمات هیئت نمایندگان در این عرصه افتخاری است.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان با اشاره به ضرورت سازماندهی میان اعضای اتاق تصریح کرد: با تحقق این موضوع زمینه‌های رشد و توسعه اقتصادی اصفهان در راستای توجه به بخش‌های اقتصادی فراهم میشود.
وی به فعالیت کمیسیون‌های مختلف در این اتاق اشاره کرد و ادامه داد: در اتاق بازرگانی هفت کمیسیون مختلف وجود دارد و این کمیسیون‌ها در راستای طراحی و اجرایی شدن برنامه‌های مختلف در این عرصه فعالیت میکنند.
کساییان با اشاره به یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌های اتاق بازرگانی تاکید کرد: کمیسیون آموزش یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌های موجود در این اتاق است و زمینه‌های ارتباط نظام آموزشی را با فعالان اقتصادی و صنعتی فراهم میکند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید ظرفیت‌های صنعتی اصفهان را گسترش بدهند، اضافه کرد: رشد و ارتقای بخش‌های صنعتی اصفهان به توسعه آموزش‌های مهارتی در این زمینه و تربیت نیروی انسانی کارآمد بستگی دارد.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان بیان داشت: گسترش همکاری و تعامل بخش‌های صنعتی با نظام آموزشی در اصفهان باید گسترش یابد و مسئولان باید بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.
وی به رشد و گسترش مراکز علمی کاربردی در اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایجاد، رشد و توسعه این مراکز در سطح استان از راهکار‌های ویژه به منظور تحقق این موضوع محسوب میشود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول