اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون:

فاصله صنعت و دانشگاه‌ها حذف شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: فاصله صنعت و دانشگاه‌ها باید حذف شود.

فاصله صنعت و دانشگاه‌ها حذف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسعود شفیعی ظهر امروز در مراسم برگزاری کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون اظهار داشت: فاصله بسیار صنعت و دانشگاه می‌تواند منجر به فرار مغزها، وابستگی هر چه بیشتر صنعت و ناتوانی در رقابت‌های بین‌الملی در عرصه صنعت و فناوری شود.
عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون اضافه کرد: تقویت ارتباطات علمی، فنی و تحقیقاتی در سطوح ملی و بین‌المللی، تبادل اطلاعات بین متخصصان و انتشار جدیدترین وقایع و یافته‌های علمی و فنی از جمله اهدافی است که انجمن مهندسان کنترل ابزار و اتوماسیون سعی در تحقق آن دارند.
وی بر ضرورت نوسازی سامانه‌های کنترلی و ساخت پلنت‌های جدید با استفاده از فناوری‌های مدرن تاکید کرد و افزود: بسترسازی فرهنگی در امر نوسازی با برگزاری این همایش‌ها و بازدیدهای علمی میسر است.
شفیعی خواستار ارتقای سطح دانش فنی سازندگان داخلی و حمایت‌های لازم از آنها شد و اظهار داشت: انجام همایش‌های علمی و کاربردی لازم توسط سازندگان داخلی که از دانش فنی سازندگان خارجی کمک گرفته‌اند در این راستا بسیار با اهمیت است.
وی در پایان با اشاره به تاثیر کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون بر اتوماسیون صنعتی و ارتباط آن با طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: برگزاری کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون با توجه به هدفمندسازی یارانه‌ها و بالا رفتن هزینه انرژِی می‌تواند اهمیت اتوماسیون صنعتی به منظور مصرف بهینه انرژی را بیشتر از گذشته آشکار سازد.
به گزارش فارس، دومین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون از ششم تا هشتم دی ماه جاری در شیراز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول