اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری خبر داد

اجرای اردوهای جهادی اولویت سپاه در تابستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان ساری عمده برنامه سپاه در فصل تابستان را بحث اجرای حلقه‌های معرفتی در قالب طرح صالحین و اردوهای جهادی عنوان کرد.

اجرای اردوهای جهادی اولویت سپاه در تابستان

عظیم وریجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: حدود 5هزار نفر برای بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از شهرستان ساری اعزام شدند که از این تعداد 3 هزار نفر برادر و 2 هزار نفر خواهر بودند.

وی با بیان اینکه بیشتر افراد اعزامی از نسل جوان بودند، گفت: 80 درصد افراد اعزامی برای بار اول به مرقد حضرت امام (ره) عزیمت کردند که بیشتر آنان از قشر دانش‌آموزان بودند.

فرمانده سپاه ساری خاطرنشان کرد: این تعداد زائر با 52 دستگاه اتوبوس، 81 دستگاه مینی‌بوس، 22 خودروی سواری اداری، دو کامیونت، سه دستگاه آمبولانس و سه دستگاه ماشین پلیس راه به تهران انتقال داده شدند که در این بین 105 نفر عوامل اجرایی کار خدمت‌رسانی به مشتاقان روح الله را برعهده داشتند.

وی ادامه داد: هزینه اعزام زائران به مرقد امام راحل بیش از 700 میلیون ریال بوده است که از طریق مشارکت مردمی، دستگاه اجرایی و سپاه تامین اعتبار شده است.

*اجرای نشست‌های صالحین در تابستان

 

وریجی گفت: بسته فرهنگی شامل چهار قلم محصول با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بین زائران توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در اعزام زائران در سال جاری فضاسازی خوبی انجام شده است، اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان استانی و شهرستانی این است که برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، سپاه را تنها نگذارند.

وریجی اظهار داشت: حضور در مراسم بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هدف شناخت ابعاد وجودی امام (ره) و شخصیت معنوی ایشان برای نسل جوان بوده است.

وی بر ضرورت شناخت ابعاد وجودی حضرت امام راحل تاکید کرد و افزود: بعد از ارتحال حضرت امام(ره)، آیت الله خامنه‌ای پرچمدار انقلاب اسلامی شد که جوانان ما ضرورت دارد برای مقابله با ترفندهای دشمنان، اطاعت از ولی فقیه زمان را به عنوان یک واجب شرعی انجام دهند.

وریجی ادامه داد: نسل جوان برای اینکه از خصوصیات امام راحل بیشتر آشنا شود، فرمایشات مقام معظم رهبری در کتب گوناگون و سخنرانی‌های معظم له را مورد مطالعه بیشتر قرار دهند.

وی عمده برنامه سپاه در فصل تابستان را بحث اجرای حلقه‌های معرفتی در قالب طرح صالحین و اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها توسط بسیج سازندگی در روستاهای مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه شهرستان ساری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول