اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت زرند اعلام کرد

شرکت 1500 نفر از شهروندان زرند در اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: طی سال جاری یک‌هزار و 500 نفر در اردوهای جهادی شهرستان زرند شرکت کردند.

شرکت 1500 نفر از شهروندان زرند در اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، منوچهر شمس‌الدینی عصر امروز در همایش اردوهای جهادی هجرت منتظران بسیج دانشجویی شهرستان زرند با اشاره به هدف اردوهای جهادی در محرومیت‌زدایی مناطق محروم جامعه به ویژه شهرستان زرند اظهار داشت: سال جاری اردوهای جهادی در شهرستان زرند برای یک‌هزار و 500 نفر از دانشجویان‌، طلاب و دانش‌آموزان بسیجی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: این اردوها در قالب 32 گروه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان، عمران، کشاورزی و دامپروری در سازندگی دانشجویان نقش اساسی دارند.

شمس‌الدینی تلاش برای ترویج و اشاعه فرهنگ و تفکر جهادی، ایجاد وحدت رویه و اثربخشی اردوها و ارتقای کیفی آنها، تعامل و ارتباط بین گروه‌های جهادی را از اهداف برگزاری همایش یک‌روزه مذکور عنوان کرد.

حجت‌الاسلام علی جعفری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند نیز در این همایش اردوهای جهادی را تبلور عینی اندیشه‌های انقلابی در حوزه عمل دانست و توجه به معنویت و خودسازی در سایه لمس و درک مشکلات و دردهای جامعه را از ویژگی‌های اردوهای جهادی عنوان کرد.

رضا کرمی فرماندار زرند نیز با اشاره به اینکه بسیجیان در قالب این اردوها مردم را با تفکرات اعتقادی که موجب خدمت‌رسانی شده است، آشنا‌ می‌کنند، بیان کرد: تفکر بسیجی که موجب ترویج حرکت جهادی شده باید به مردم شناسانده شود.

وی افزود: ایجاد فضای نشاط، همدلی و مشارکتی در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول