اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی شاهرود خبر داد

آغاز اردوهای جهادی در شاهرود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از آغاز اردوهای جهادی در شاهرود و اجرای طرح در سه بخش مختلف خبر داد.

آغاز اردوهای جهادی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حمید خوش‏قدم عصر امروز در حاشیه آیین آغاز این طرح گفت: اردوهای بسیج سازندگی هجرت 3 در سه بخش برگزار می‌شود و اردوهای یک روزه، 10 روزه و 15 روزه را شامل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوهای یک روزه مخصوص حلقه‏های صالحین است، افزود: در اردوهای یک روزه ضمن بیان مسائل اعتقادی و بصیرتی، در خصوص اهداف بسیج سازندگی و حیطه عمل آن صحبت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود با اشاره به اردوهای 10 و 15 روزه گفت: در این اردوها، بسیجیان پایگاه‌های محلات و اقشار به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم و مدارس می‌پردازند.

خوش‏قدم با بیان اینکه اردوهای جهادی هجرت3 در پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد آغاز شده است، افزود: مرمت و زیباسازی مدارس بعد از امتحانات دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی افزود: اردوهای هجرت3 نیز هم‏زمان در مناطق محروم توسط بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود بیان داشت: بسیج دانشجویی نیز در تابستان برای فعالیت‏های عمرانی، فرهنگی و خدماتی به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهند شد.

خوش‏قدم ضمن دعوت از همه اقشار بسیج برای شرکت در طرح هجرت 3 گفت: استقبال از این طرح از سوی بسیجیان تاکنون خوب بوده و تلاش ما این است که برای آبادی ایران با به‏کارگیری نیروهای جوان و متخصص تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول