اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

اردوهای جهادی کارگاه پرورش مدیران آینده است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای اردوهای هجرت و جهادی بسیج موجب کادرسازی و پرورش مدیران آینده می‎شود.

اردوهای جهادی کارگاه پرورش مدیران آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت گروه‌های جهادی در این استان اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها باید همکاری لازم را در اجرای این اردوها با بسیج و سپاه داشته باشند.

وی به نقش اثرگذار اردوهای هجرت و گروه‌های جهادی بسیج در عمران و آبادانی مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم و عمران و آبادی روستاها از وظایف مدیران است که باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.

عیدی مردم را ولی نعمتان انقلاب دانست و ادامه داد: اجرای اردوهای هجرت و جهادی بسیج موجب کادرسازی و پرورش مدیران آینده می‎شود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به آثار و برکات بسیج و خدمت‌رسانی آن به مردم اشاره و گفت: در عرصه‌های مختلف بسیج با حضور خود قوت قلبی برای آحاد مردم به ویژه محرومان بوده است.

وی همچنین با گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر گفت: فتح و آزادسازی خرمشهر تجربه ارزشمندی را در اختیار ما  قرار داد تا با استفاده از این تجربه گرانقدر نیروهای رزمی ما اداره جنگ را بر عهده بگیرند.

عیدی با بیان اینکه رزمندگان اسلام به عنوان مریدان امام خمینی (ره) در این عملیات با اعتقاد و ایمان راسخ به امدادهای الهی در برابر دشمنان پیروز شدند، افزود: رزمندگان اسلام در برابر استحکامات دشمن به خوبی ایستادگی کرده و شجاعانه برای آزاد سازی خرمشهر تلاش کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول