اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

43 هزار نفر به اردوهای جهادی استان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام 43 هزار نفر به اردوهای جهادی در سال جاری خبر داد.

43 هزار نفر به اردوهای جهادی استان اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت اظهار داشت: در سال جاری 43 هزار نفر در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند که شامل 9 هزار نفر در بخش دانش‌آموزی و 4 هزار نفر در بخش بسیج دانشجویی است.

وی تصریح کرد: 420 مبلغ، 14 هزار نفر از بسیج مدارس، 640 نفر از بسیج مهندسی، 6 هزار نفر از جهاد کشاورزی و 20 تیم پزشکی در اردوهای هجرت شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی در عرصه‌های فنی و حرفه‌ای، کلاس‌های تقویتی، پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند گفت: اعتبار مورد نظر برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که توسط سپاه تامین شده است.

ابوحمزه افزود: این اردوها به شکل یک روزه، 10 روزه و 15 روزه هستند که بستر‌سازی برای جوانان در بخش کارهای فرهنگی محسوب شده و باید بتوان از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

وی ادامه داد: امسال 15 منطقه توسط آموزش و پرورش برای اردوگاه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که کار مرمت و زیبا‌سازی 220 مدرسه طی آن صورت خواهد گرفت.

ابوحمزه با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها در اجرای طرح هجرت سازندگی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در مجموع 573 هزار و 157 نفر روزکار در عرصه‌های مختلف فعالیت داشتند که شامل 85 هزار و 567 نفر روزکار در بخش منابع و کشاورزی، 9 هزار و 373 نفر روزکار در بخش فنی و محرومیت‌زدایی، 11 هزار و 580 نفر روزکار در حوزه آموزش در بخش سلامت، 2 هزار و 770 نفر روزکار اعزام تیم بهداشتی، 2 هزار و 158 نفر روزکار در عرصه زیست محیطی، 38 هزار و 675 نفر روزکار در عرصه پیشگیری از اعتیاد، 8 هزار و 351 نفر روزکار در عرصه خدمات‌رسانی، 41 هزار و 33 نفر روزکار در اردوهای جهادی، 138 هزار و 186 نفر روزکار در بخش آموزش فنی، 3 هزار و 811 نفر روزکار در بخش سواد‌آموزی و... بوده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول