اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

اردوهای جهادی ارزشمند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین اردوهای جهادی بسیج سازندگی را به این دلیل که برای رضای خدا انجام می‌شود، ارزشمند دانست.

اردوهای جهادی ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان قزوین که در مراسمی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج سازندگی در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نیت و هدف اصلی بسیج سازندگی در اردوهای جهادی، الهی است و این نیت الهی مطلوب و مورد قبول مردم است.

وی افزود: از آنجایی که اردوهای جهادی برای رضای خدا انجام می‌گیرد و کسانی که این کار را انجام می‌دهند هیچ مزد دنیایی را دنبال نمی‌کنند، اردوهای جهادی ارزشمند است.

باریک‌بین با اشاره به حدیثی از امام صادق‌ (ع) عنوان کرد: قرآن فرمان خداست که برای خلقش فرستاده است و سزاوار است تا مسلمانان این عهدنامه خداوند را مطالعه و در آن تدبر کنند و روزی 50 آیه از آن را مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: قرآن دستورات جهادی، اخلاقی و اقتصادی برای مردم دارد و بر هر مرد و زن مسلمان واجب است تا این دستورات را فراگیرد و برای دیگران نیز بازگو کند و در مواقع نیاز به آنها عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به روحانیان و عالمان بیشتری در کشور و مناطق مختلف نیاز است و برخی از مساجد و کاروان‌های زیارتی نیاز به روحانی دارند.

باریک‌بین با مطلوب دانستن طرح ساخت خانه عالم در مناطق مختلف کشور اضافه کرد: طرح ساخت خانه‌های عالم طرح خوبی است که یکی از ثمرات این طرح باید شناسایی افراد علاقه‌مند و با استعداد و جذب آنها برای حوزه‌های علمیه باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه کشاورزان، انسان‌های زحمت‌کش و پاک هستند، می‌توان با ساخت خانه عالم در روستاها، فرزندان آنها را جذب حوزه‌های علمیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان بیان کرد: بسیج سازندگی سبب شده است تا مردم مناطق محروم کشور از توجه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها احساس رضایت کنند و این خود بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول