اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیینه خرداد از شبکه تبرستان پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: آیینه خرداد از سوی صدا وسیمای مازندران از شبکه تبرستان پخش می‌شود.

آیینه خرداد از شبکه تبرستان پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مازندران، «آیینه خرداد» ویژه برنامه‌ای ترکیبی به کارگردانی غلامرضا حسین‌پور و تهیه‌کنندگی رحمت‌اله محمدی است که با هدف اطلاعاتی و با موضوع اجتماعی سیاسی به مناسبت‌های مختلف خرداد، در 13 برنامه 50 دقیقه‌ای، شب‌های خرداد ماه ساعت 22 به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش می‌شود.

این برنامه به موضوعات مختلفی از جمله حماسه سوم خرداد روز فتح خرمشهر، نقش مازندران در دفاع مقدس و بیداری اسلامی، امام و انقلاب اسلامی، امام و تداوم انقلاب اسلامی، شهادت امام هادی (ع)، ولادت امام محمدباقر(ع)، رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین 15 خرداد، ولادت امام علی(ع)، وفات حضرت زینب(س) و شهادت امام موسی کاظم (ع) می‌پردازد.

در این برنامه تلاش شده تا با دعوت از کارشناسان، استادان دانشگاه و مهمانان ویژه به تحلیل و موشکافی این وقایع پرداخته و با آیتم‌هایی چون گزارش مردمی، وله‌های تصویری و سرود به بیان وقایع این ماه بپردازیم.

عوامل این برنامه مرتضی عرب مجری، رحمت‌اله محمدی نویسنده، مجید مشایخی‌فر و صادق ذاکری تصویربرداران، مهدی رازقی صدابردار، زیبا میرزایی و رضا پهلوان گزارشگران، هادی محمدی درواری تدوینگر، سودابه علیزاده دستیار تهیه، معصومه قاسمی منشی صحنه و فرهاد مشک‌آبادی دستیار فنی هستند.

همچنین آیینه عنوان برنامه نمایشی رادیویی به کارگردانی رحمان قدمی و تهیه‌کنندگی علیرضا دهقان است که با هدف ارشادی تربیتی و با موضوع اجتماعی و ضرورت تعمق انسان در خویشتن و مروری بر رفتار و گفتار خود، در یک برنامه 30 دقیقه‌ای از صدای شبکه تبرستان تولید می‌شود.

نمایش آیینه قصه تلخ جوانی به نام چراغ است. وی مبتلا به بیماری حیرت‌انگیزی شده تا جایی که کمتر پزشکی قادر به تشخیص بیماری و درمان اوست. چراغ که بیماری روحی گرفته، آنجا که باید گریه کند می‌خندد و مواقعی که باید بخندد گریه می‌کند. چراغ نزد روانپزشک می‌رود و طبق نظر روانپزشک، اطرافیان چراغ باید در عمل به او نشان دهند که دچار چه عارضه‌ای شده است.

جان‌الله ولی‌زاده، علی شیدایی‌فر، مبین بوی‌افراز، محمد پناهی، سکینه میرمعصوم و مهیار بریمانی از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نویسنده جعفر سهرابی،  افکتور مبین بوی‌افراز و سعید نعمتیان و  صدابردار مهدی اوشیب‌نتاج از دیگر عوامل این مجموعه هستند.

انتهای‌پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول