اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در‌ آینده‌ای نزدیک

500 واحد مسکن مهر در بینالود افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود از افتتاح 500 واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد.

500 واحد مسکن مهر در بینالود افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بینالود، علی عودی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ افتتاح واحدهای فاز دوم مسکن مهر در نیمه اول سال 91 تعداد 500 واحد دیگر از این پروژه در شهر جدید بینالود افتتاح و آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

وی در ادامه افزود: از تعداد 3 هزار و 710 واحد مسکن در حال احداث در بینالود، یک هزار و 94 واحد آن مربوط به تعاونی‌ها است که ساخت آن از روند کندی برخوردار است و در بخش دوم که مربوط به انبوه‌سازان و خود مالکان بوده پیشرفت بسیار مناسبی داشته‌ است.

عودی در ارتباط با مشکلات مسکن مهر در این منطقه گفت: یکی از مشکلاتی که تحویل واحدهای احداثی را به تعویق انداخته است نبود وجود آیتم محوطه‌سازی در قرارداد انبوه‌سازان است که در حال حاضر به منظور رفع این مشکل شرکت عمران شهر جدید بینالود در حال شناسایی پیمانکار واجد شرایط در راستای عقد قرارداد محوطه‌سازی از منابع داخلی شرکت است تا مطابق با تعهد داده شده بتوانیم در موعد مقرر واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول