اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گناباد:

روند پیشرفت مسکن مهر شهرستان گناباد کند است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گناباد گفت: روند پیشرفت مسکن مهر شهرستان کند است که باید علت‌های آن پیگیری شود.

روند پیشرفت مسکن مهر شهرستان گناباد کند است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سید حسن پورهاشمی ظهر امروز در جلسه شورای شهر گناباد اظهار کرد: سابقه تمدنی و مذهبی گناباد سبب فاصله شهرستان گناباد از لحاظ تمدن و مذهب از شهرهای دیگر استان شده است که این فاصله باید حفظ شود.

وی افزود: بهتر است فرصتی فراهم شود تا امکانات ورزشی و فرهنگی مناسب از جمله پیست‌های استاندارد و مناسب در گناباد ایجاد شود تا جوانان بتوانند انرژی درونی خود را تخلیه کنند.

وی گفت: در هیچ یک از پارک‌های گناباد نمی‌توان پیاده‌روی کرد و این یکی از مشکلاتی است که در این پارک‌ها به‌خوبی قابل مشاهده است.

پورهاشمی تصریح کرد: بهتر است پیست‌هایی را برای پیاده‌روی در جاهایی که امکان دارد یعنی محدوده پارک ملت، بانوان و آبی ایجاد کنیم که مناسب و استاندارد باشد.

وی گفت: پیست سوارکاری فرصتی بسیار مناسب است که سبب فراهم آوردن مکانی مناسب برای جوانان علاقمند شهرستان شده و استقبال زیاد شده است.

رئیس شورای شهر گناباد در ادامه با اشاره به شورای شهرستان گناباد گفت: شورای شهرستان گناباد باید جلسات بیشتری را برگزار کند، شورای شهرستان آرام حرکت می‌کند که بهتر است حضور و حرکت خود را بیشتر و پررنگ‌تر کند.

پورهاشمی ادامه داد: روند پیشرفت مسکن مهر شهرستان کند است و حتی یک واحد هنوز تحویل مردم نشده است که باید علت‌های آن را پیگیری کرد.

وی افزود: برای بحث اشتغال به شورای شهر بسیار زیاد مراجعه می‌شود به طوری که روزی حدود 20 نفر به شورای شهر مراجعه می‌کنند و باید بررسی شود که آیا اشتغال واقعی در شهرستان ایجاد شده یا آمار اشتباه ارائه می‌شود.

در ادامه نایب رئیس شورای شهر گناباد گفت: با توجه به بافت فرهنگی گناباد و توقع مردم اگر پیست موتور و ماشین‌سواری ایجاد شود از آنجا که علاقمندان به این حرفه باید آموزش تخصصی ببینند و چون این امکان در گناباد نیست ممکن است سبب ایجاد مشکلات و آسیب‌هایی شود.

هادی رفیع افزود: در موضوعات دیگری چون صخره‌نوردی، کوهنوردی و یا دوچرخه‌سواری می‌توان سرمایه‌گذاری کرد.

وی گفت: در زمینه کتابخوانی کارهای زیادی در گناباد انجام نمی‌شود و راه‌اندازی جمعه بازار کتاب در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و این در حالی است که برای ترویج کتابخوانی باید همه سلایق را پوشش داد و کتاب‌هایی را ترویج داد که مخاطبان بیشتری دارد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول