اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

ساخت 32 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید فولادشهر

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر جدید فولادشهر اصفهان 32 هزار و 100 واحد مسکن مهر در حال ساخت است.

ساخت 32 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید فولادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدهادی رستمیان طی مراسمی که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، گفت: خدمت به مردم با توجه به وجود سه سند بالادستی قانون اساسی، وصیت‌نامه حضرت امام(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب یک اصل است.

وی ادامه داد: در شهر جدید فولادشهر اصفهان 32 هزار و 100 واحد مسکن مهر در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی خبر داد و تاکید کرد: با تمام نیرو در راستای تکمیل واحدها تا پایان سال جاری و تشویق مردم به سکونت در شهرهای جدید تلاش شود.

وی شهر بهارستان را به لحاظ موقعیت خاص و نزدیکی با کلان‌شهر اصفهان دارای اهمیت فراوان ذکر کرد و گفت: در شهر بهارستان نیز تاکنون 8 هزار و 100 نفر متقاضی مسکن مهر هستند که مراحل ساخت آن آغاز و در حال اجرا است.

رستمیان در زمینه وضعیت مترو شهر بهارستان ادامه داد: پی‌گیری در راستای تسریع اجرای پروژه متروی شهر بهارستان در راستای آسایش و رفاه هر چه بیشتر ساکنان این شهر در حال انجام است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به روند اجرایی مسکن مهر در استان اصفهان گفت: در سال جاری از 200 هزار مسکن مهر در حال ساخت، یک چهارم آن مربوط به شهرهای جدید در استان است.

محمود محمودزاده از افتتاح نخستین واحدهای مسکن مهر در یکی از شهرهای جدید استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: موفقیت و عدم موفقیت در اجرای پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید به وجود مترو بستگی دارد و در این امر باید اقدام جدی شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول