اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس با اشاره به آغاز به‌کار مجلس نهم

نماینده‌ای که ساده‌زیست نباشد درد مردم را نمی‌فهمد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس با بیان اینکه نماینده‌ای که ساده‌زیست نباشد درد مردم را نمی‌فهمد، گفت: پرداختن به حواشی از مهم‌ترین ضعف مجلس هشتم بود.

نماینده‌ای که ساده‌زیست نباشد درد مردم را نمی‌فهمد

عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس با اشاره به آغاز به کار فعالیت مجلس نهم و انتظار از نمایندگان جدید استان اظهار داشت: هرآنچه ساخته دست بشر باشد از وجود نقص و کمبودهایی رنج می‌برد که با جمع‌آوری اطلاعات لازم و برنامه‌ریزی می‌توان این نقص‌ها را به حداقل رساند.

وی افزود: مجلس هشتم نقاط ضعف و قوت بسیاری داشت که البته نقاط قوت آن بیشتر از ضعف‌ها بود ولی بزرگ‌ترین ضعف مجلس هشتم توجه به حواشی و مسائل حاشیه‌ای بود.

فرماندار فردوس تصریح کرد: تنها سه تا چهار نفر از نمایندگان مجلس هشتم عامل این حواشی بودند و منفعل بودن تعدادی از نمایندگان در برابر ایجاد این حواشی از بزرگ‌ترین نقص‌های مجلس هشتم بود.

اقبال یادآور شد: اگر نمایندگان مجلس شایسته، متعهد به اسلام و دلسوز برای ملت باشند بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) در ارتباط با نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان باید با حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و بسیار تلاش کنند که قوانین از اسلام منحرف نشود و به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشند تا به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند.

فرماندار فردوس آغاز بکار مجلس نهم را نویدی برای خدمت به ملت دانست و افزود: نماینده باید رسالت معنوی و مردمی خود را در پیشگاه خداوند به خوبی انجام دهد و به سوگندی که به قرآن کریم یاد می‌کند وفادار باشد.

اقبال تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید همانند حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری زندگی ساده و مردمی داشته باشند تا درد مردم را بفهمند و فشار سنگین تورم را که شانه‌های آنان را خرد کرده احساس کنند و آن وقت می‌توانند وظیفه خود را انجام دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که با روی کار آمدن مجلس نهم دیگر شاهد وضعیت مجلس هشتم نباشیم و نمایندگان مردم کارآمدتر از مجلس گذشته باشند و به جای پرداختن به حواشی به مسائل مهم کشور و مشکلات مردم توجه کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول