اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

آمریکا و اسرائیل منتظر شکست‌شان در سوریه باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان فردوس با اشاره به اتفاقات سوریه گفت: تروریست‌هایی که مورد حمایت آمریکا و اسرائیل هستند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و شکست در انتظار آنهاست.

آمریکا و اسرائیل منتظر شکست‌شان در سوریه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس با گرامیداشت بیست ‌و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باورسازی فکری را در مردم ایجاد و خودباوری را در آنها تقویت کرد.

وی افزود: وظیفه ما این است که در راستای شناخت آرمان‌های امام و عمل به اندیشه‌ها و رهنمودهای وی تلاش کنیم و با به‌کارگیری سیره عملی حضرت امام (ره) ادامه‌دهنده راه وی باشیم.

خطیب جمعه فردوس با تقدیر از کاروان زیارتی مرقد امام (ره) این حرکت را نوعی بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل دانست و تصریح کرد: حرم امام (ره) شفادهنده است و نباید از آن غافل شویم.

رضوانی‌نسب اقدام آمریکا و صهیونیست در راستای تخریب حکومت سوریه را محکوم کرد و یادآور شد: تروریست‌هایی که مورد حمایت آمریکا و اسرائیل هستند، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و شکست در انتظار آنهاست.

وی اعتکاف را فرصتی مناسب برای خودسازی، دل کندن از علاقه‌های دنیوی و لذت‌های نفسانی و همچنین بازگشت به خدا دانست و گفت: از شرایط اعتکاف عقل، نیت، روزه و ماندن سه روز در مساجد معتبر است.

امام جمعه موقت فردوس افزود: انسان با حضور در مراسم اعتکاف فرصت خوبی برای تفکر، بازگشت به خدا و ارتباط با خالق هستی پیدا می‌کند و باید این فرصت را غنیمت بداند.

رضوانی‌نسب از تقوا به عنوان بهترین توشه برای سفر آخرت یاد کرد و افزود: خداوند قدرت تشخیص حق از باطل را به انسان‌هایی می‌دهد که تقوای الهی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: ذکر و یاد خدا سبب آرامش دل‌ها و کسی که خدا را یاد کند در واقع همنشین خداوند است.

نماز جمعه این هفته فردوس هم به امامت امام جمعه موقت اقامه شد تا غیبت امام جمعه در این شهر به بیش از 10 هفته برسد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول