اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

تمام احزاب سیاسی سرباز حقیقی خط ولایت‌اند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت:‌ همه احزاب سیاسی امروز در خط ولایت به عنوان سرباز حقیقی این مسیر حاضر و آماده هستند و اجازه نمی‌دهند در شمال و جنوب این کشور وجبی از خاک این کشور تقدیم دشمنان نابکار شود.

تمام احزاب سیاسی سرباز حقیقی خط ولایت‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهرداری اردبیل اظهار داشت:‌ خرداد یادآور حماسه‌های ماندگار و حوادث پر‌فراز و نشیبی در تاریخ این سرزمین است و از سوم خرداد به عنوان حماسه جاویدان این ملت تا روزهای حزن‌انگیز رحلت امام و 15 خرداد همه یادآور این حقیقت است که ملت، همیشه در صحنه حاضر بوده و پشتیبان اصلی این نظام جاودانه است.

وی خاطرنشان کرد: برای چنین مردمی خدمتگزاری شایسته‌ترین و غرور‌آفرین‌ترین حرکت و اقدامی است که همه باید نسبت به آن اذعان داشته و پایبند به اصول و قواعد آن باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: هر چند در کشور مشکلات و نارسایی‌ها و برخی رقابت‌ها و چالش‌ها وجود دارد اما حضور موفقیت‌آمیز در صحنه‌های بین‌المللی و اجازه ندادن به دشمن برای دخالت و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی این سرزمین الهی بزرگ‌ترین مزیتی است که همه باید به آن اذعان داشته باشند.

زنجانی با اشاره به اینکه ملت ایران در 14 خرداد سال 68 در عروج ملکوتی امام راحل نمایش عظیمی از وحدت و همدلی خود را در بدرقه مرید و مراد خود به نمایش گذاشتند، بیان داشت: در چنین روزی اتفاق مبارکی نیز با انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین صالح و خلف بنیانگذار کبیر انقلاب رخ داد که از این بابت به عنوان استمرار بخش حرکت ولایت فقیه شکر‌گزار و قدردان خداوند متعال باشیم.

این مسئول ادامه داد:‌ در حالی که امروز برخی از کشورهای همسایه ما به واسطه همسویی با استکبار و رژیم صهیونیستی دست به اقدامات ضد منافع ملی می‌زنند اهمیت و حساسیت انجام تکلیف و وظیفه ما به حدی است که نباید اجازه دهیم خطر و آسیب‌ها در منطقه افزون‌تر شده و دشمن با نابخردی هم برای خود و هم برای ملت ایران دردسر‌ و مشکلاتی را به وجود آورد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: همه گروه‌ها و احزاب سیاسی امروز در خط ولایت به عنوان سرباز حقیقی این مسیر حاضر و آماده هستند و اجازه نمی‌دهند در شمال و جنوب این کشور وجبی از خاک این کشور دو دستی تقدیم دشمنان نابکار شود.

زنجانی در ادامه سخنان خود به نامگذاری پل ارجستان به نام شهید احمد قهرمانی اشاره کرد و از این نام‌آور جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و همرزمان شهید باکری در لشکر عاشورا به نیکی یاد کرد و گفت: ما از بابت تاخیر به وجود آمده در تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پل از اهالی منطقه عذر‌خواهی می‌کنیم ولی مصمم هستیم در سالی که از طرف شهرداری و شورا به نام نهضت آسفالت‌ریزی نامگذاری شده به معنای حقیقی پروژه‌های عمران شهری را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پایان سخنان خود علت تاخیر در افتتاح پروژه‌های مناسبتی سوم خرداد را بارندگی‌های اخیر و نامساعد بودن شرایط جوی اعلام کرد و اظهار داشت: شورا و شهرداری اردبیل مصمم است تا در مناسبت هفته دولت و دهه فجر نیز با توجه به آخرین سال عمر شورای سوم پروژه‌ها را با کیفیت مناسب تکمیل و آماده بهره‌برداری کند.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول