اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رشت خبر داد

بودجه 210 میلیارد تومانی شهرداری رشت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: امسال بودجه عمرانی و جاری شهرداری رشت بیش از 210 میلیارد تومان بسته شد.

بودجه 210 میلیارد تومانی شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود  مباحی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه بودجه شهرداری مناطق و سازمان‌ها پس از بحث و بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه در صحن شورا به تصویب نهایی می‌رسد، اظهار کرد: امسال

بودجه شهرداری رشت بالغ بر 210 میلیارد تومان در بخش عمرانی و جاری بسته شده است.

وی با بیان اینکه بودجه نقدی شهرداری رشت 65 میلیارد تومان است، افزود: این مقدار نسبت به سال گذشته مقدار کمی افزایش یافته است زیرا با اعلام نتایج آزمون شهرداری‌ها 500 نفر به پرسنل شهرداری رشت افزوده و با نیروهای شرکتی قرارداد بسته می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر رشت نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه بودجه شهرداری رشت باید در دی سال گذشته به دست شورا می‌رسید، اظهار کرد: شهرداری ملزم است هر ساله در دی ماه بودجه پیشنهادی را به شورا ارائه دهد که در اسفندماه این کار صورت گرفت.

محمدحسن عاقل‌منش ادامه داد: پیشنهاد می‌شود از هم‌اکنون نسبت به تنظیم بودجه سال آینده کمیته‌ای تشکیل شود و با بهره‌مندی از تجربیات کارشناسان، به ویژه اساتید دانشگاهی، از نظرات تخصصی در بودجه‌‌نویسی استفاده شود.

وی از سرپرست شهرداری رشت خواست با استفاده از اهرم‌های تشویقی و اختصاص جوایز به شهروندان خوش حساب، درآمد خود را در نیمه نخست سال جاری افزایش دهد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول