اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

تصویب نشدن بودجه سالن اجلاس ناشی از تفکرات اهل جاهلیت است

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تصویب نشدن بودجه سالن اجلاس ناشی از تفکرات اهل جاهلیت است، گفت: به جرم اینکه اصفهان با اندک سرمایه بیشترین بهره‌وری را داشته است، همیشه کم‌ترین سهم را در ردیف‌های بودجه‌ای داشته است.

تصویب نشدن بودجه سالن اجلاس ناشی از تفکرات اهل جاهلیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تمامی اقوام ایرانی متعلق به یک خانواده هستند و هر نقطه که در کشور آباد می‌شود، موفقیت و سربلندی آن برای تمامی مردم ایران زمین است، اظهار داشت: جلوه‌های هم‌دلی مردم در طول انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی ظهور و بروز پیدا کرد.

وی با یادآوری این موضوع که همواره حق اصفهان با عناوینی چون برخورداری این شهر ضایع شده است، افزود:

چنین افراد و نقل قول‌هایی به دلیل مشاهده زاینده‌رود و میدان امام(ره) است و گویی کسانی که چنین صحبت‌هایی می‌کنند، هرگز نام مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان هم‌چون حصه، قائمیه، زینبیه به گوششان نخورده است تا معنای برخورداری را به خوبی لمس کنند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان 10 منطقه سکونتگاه غیر رسمی دارد، گفت: مهاجرت بی‌رویه از شهرهای محروم که درآمد محرومیت‌زدایی دریافت می‌کنند، به این شهر سبب ایجاد سکونتگاه‌های غیر رسمی شده است.

وی یادآور شد: خشک‌سالی‌های پیاپی و بحران آب زاینده‌رود اصفهان را در برهه‌ای از زمان به خشکی تبدیل کرده بود و آلودگی هوا، بحران آب، نبود امکانات تفریحی حتی نداشتن یک ورزشگاه از دیگر مشکلاتی است که اصفهان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اما این در حالی است که همواره در عرصه‌های مختلف زنان و مردان اصفهانی که جزئی از این کشور هستند برای ایران اسلامی در مقاطع مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

قربانی با اعتراض به عدم تصویب لایحه بودجه سالن اجلاس سران اصفهان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این اقدام در حالی که دولت متعهد به پرداخت بودجه برای ساخت سالن سران به شهرداری اصفهان شده بود به دور از شأن نمایندگی و جایگاه مجلس است و این اقدام نمایندگان تعجب همگان را برانگیخت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان بنا به درخواست دولت ساخت سالن اجلاس را در اصفهان آغاز کرد، اضافه کرد: این دین برعهده دولت و مجلس است، چرا که پروژه ملی با پول مردم شهر اصفهان ساخته شده است.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نمایندگان در اختصاص بودجه سالن اجلاس سران در اصفهان منطقه‌ای نگاه کردند و به جرم اینکه اصفهان با اندک سرمایه بیشترین بهره‌وری را داشته است، همیشه کم‌ترین سهم را در ردیف‌های بودجه‌ای داشته است.

وی تاکید کرد: تصویب نشدن بودجه سالن اجلاس ناشی از تفکرات اهل جاهلیت است، زمانی در عربستان این تفکر حاکم بود، اما دین اسلام این کشور را نورانی کرد.

وی اظهار داشت: سالن اجلاس در زمینی متعلق به شهرداری که با پول مردم اصفهان خریداری شده و تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول