اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

توزیع بودجه منوط به ارائه برنامه عملیاتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: توزیع بودجه و اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها منوط به ارائه برنامه عملیاتی است.

توزیع بودجه منوط به ارائه برنامه عملیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اصل و اساس توسعه و پیشرفت جامعه و تحقق اهداف نظام با اجرای برنامه‌های عملیاتی امکان‌پذیر است، اظهار داشت: سهم هر شهرستان و دستگاه اجرایی برای اختصاص بودجه در سال جاری منوط به تدوین و ارائه برنامه‌های عملیاتی است که می‌طلبد مسئولان دستگاه‌ها بیش از پیش برای تنظیم برنامه‌ها تلاش کنند.

وی با تأکید بر جدیت مسئولان و رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه‌های عملیاتی پنج ساله از آنان خواست با اشرافیت بیشتر در حوزه کاری خود موجب توسعه و پیشرفت شهرستان شوند.

فرماندار اسدآباد در ادامه وجود برنامه را برای انجام هر کاری در توسعه و پیشرفت مهم و ضروری خواند و از مدیران خواست تا پایان این هفته برنامه‌ها را در حوزه کاری خود مشخص و به فرماندار اعلام کنند تا در سند برنامه‌ پنج ساله استان تدوین شود.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری همدان نیز از تدوین برنامه پنج ساله در سطح استان همدان خبر داد و افزود: مطالعات آمایش سرزمین و برنامه‌های عملیاتی در 5 هزار صفحه تنظیم و تدوین شده که به دلیل تغییر برخی چارچوب برنامه‌ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی چاپ این سند به تعویق افتاده و به محض اعلام تغییرات از سوی دستگاه‌ها به چاپ خواهد رسید.

حسین کاشفی امیری با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید شاخص‌های اصلی در حوزه خود را مشخص و در برنامه پنج ساله بگنجانند، تصریح کرد: مدیران نباید برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های خود تنها به اعتبارات دولتی اکتفا کنند بلکه باید از هر نوع اعتباری از جمله تسهیلات بانکی و سرمایه‌های خصوصی اقدام کنند.

 انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول